- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Winkels en webshops
- Free Record Shop / Boekenvoordeel
Free Record Shop / Boekenvoordeel
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Niet alle dvd's liggen dus in de winkel...
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
En niet in elke winkel geldt elke actie (3 voor 20,- bijv.).
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Sterker nog, de meeste dvd's die ik bestel liggen niet in de FRS winkel. (95%)
Het assortiment in de winkels is zeer beperkt. Viel me laatst zelfs op dat er minder dvd-titels in de winkel liggen. Vraag me af wat de visie van het bedrijf is. De dvd-verkopen exploderen en dat is blijkbaar reden om lui achterover te leunen, het geld stroomt toch wel binnen.
Edie
-
- 3185 berichten
- 1220 stemmen
Sterker nog, de meeste dvd's die ik bestel liggen niet in de FRS winkel. (95%)
Het assortiment in de winkels is zeer beperkt. Viel me laatst zelfs op dat er minder dvd-titels in de winkel liggen. Vraag me af wat de visie van het bedrijf is. De dvd-verkopen exploderen en dat is blijkbaar reden om lui achterover te leunen, het geld stroomt toch wel binnen.
Je moet je ook afvragen of daar wel vraag naar is, anders ligt de helft van DIE dvd's toch maar stof te happen in de winkel wat de inkomsten ook niet tegoed doet. Ik snap prima waarom FRS zo handelt.
XfofaXX
-
- 566 berichten
- 1444 stemmen
Oh nee. FRS stopt ermee met bestellingen te aanvaarden die je in een filiaal komt ophalen, en daar ook betaalt. Dit omdat veel bestellingen niet werden opgehaald.
Dat vindt ik nu echt spijtig. Ik vond het juist makkelijk en veilig. Maar als ik me niet vergis kan je nog steeds met een overschrijving betalen, wanneer je je DVD's aan huis laat komen? Dat zie ik ook nog zitten.
SuperSideSwipe
-
- 4464 berichten
- 2890 stemmen
Arme FRS toch, het is ook zo een ramp voor een winkel als FRS om zo een niet opgehaald DvD'tje kwijt te kunnen ergens... 
Goodfella_90
-
- 10407 berichten
- 2595 stemmen
Ik laat ze altijd thuisbezorgen met een acceptgiro erbij. Veel handiger, want je hoeft nergens achteraan.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Ik laat ze altijd thuisbezorgen met een acceptgiro erbij. Veel handiger, want je hoeft nergens achteraan.
Art
-
- 13507 berichten
- 3658 stemmen
Ik laat ook mijn films etc thuis bezorgen en betaal al een paar jaar met de acceptgiro 
Goodfella_90
-
- 10407 berichten
- 2595 stemmen
Sinds wanneer weet ik niet. Maar ik doe het zelf al maanden. Zolang het bedrag van de aankoop tussen de 25,- en de 115,- ligt, kunnen ze het thuis bezorgen met een acceptgiro erbij, die je dan binnen een week moet betalen.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Hmmm... nooit geweten.
Dank.
Niet dat ik er graag bestel overigens. Er is altijd wel iets aan de hand. Vaak zijn de doosjes beschadigd of iets dergelijks.
Goodfella_90
-
- 10407 berichten
- 2595 stemmen
Vreemd. Nooit gehad. Ze worden altijd keurig in een kartonnen doosje, in plastic bezorgt.
Over FRS gesproken; weet iemand toevallig welke films bijgesloten zitten bij die 2 Hitchcock-boxen? Ik heb ze hier een mail over gestuurd, maar nog steeds zonder antwoord.
U-96
-
- 11875 berichten
- 2062 stemmen
FRS is zo'n klotebedrijf. Ik zit al weken op een simpele kutdvd te wachten, terwijl ik allang betaald heb. Een bedrijf met zo'n naamsbekendheid en zo'n klote online bestelservice. Als ze die afdeling wat opkrikken zien ze dat zeer positief op hun winst. Want tenslotte is dat toch wat ze willen...?
Mug
-
- 13981 berichten
- 5969 stemmen
De online-winkel is trouwens niet van de FRS...
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Vreemd. Nooit gehad. Ze worden altijd keurig in een kartonnen doosje, in plastic bezorgt.
Vaak zijn het ook gewoon krasjes ofzo, maar wel net genoeg zodat je ze niet kunt ontwijken. En ik ben zo zuinig op dvd's 
Goodfella_90
-
- 10407 berichten
- 2595 stemmen
Zelfs een keer een doosje gekregen waarvan de helft gewoon letterlijk een gat was. Dat ze je dat dan nog aan durven te smeren ...
Shit hé
En je hebt toen geen nieuwe geeist?
U-96
-
- 11875 berichten
- 2062 stemmen
Lang leve de MediaMarkt! Daar houden ze de DVD's nog in fabrieksverpakking en blijven ze er met hun ranzige klauwen vanaf. En ze hebben naar mijn ervaring nog meer dan FRS en VanLeest bij elkaar.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Shit hé
En je hebt toen geen nieuwe geeist?
Die heb ik niet geaccepteerd en hem een tijdje later maar ergens anders gekocht. Ik vind het gewoon jammer, want op zich hebben ze er best vaak leuke aanbiedingen. Alleen jammer dat er altijd vlekken, krasjes of een twintigtal stickers op het hoesje zit.
Met Van Leest heb ik dan louter goede ervaringen, hoewel dat van dezelfde firma is als ik het goed begrijp. Ook zoiets geks.
SuperSideSwipe
-
- 4464 berichten
- 2890 stemmen
Media Markt is inderdaad de DvD koning, alleen vind ik de FRS iets voordeliger, meer topfilms voor voordelige prijzen. Dus de FRS blijft toch bovenaan mijn lijstje voor het kopen van films.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Media Markt is inderdaad de DvD koning, alleen vind ik de FRS iets voordeliger, meer topfilms voor voordelige prijzen. Dus de FRS blijft toch bovenaan mijn lijstje voor het kopen van films.
Ja bij mij ook.
Heb al mijn DVD's bij de FRS gehaald omdat ze simpelweg over het algemeen wat goedkoper zijn.
Goodfella_90
-
- 10407 berichten
- 2595 stemmen
Snelle service nu toch hoor. Ik heb 7 dvd's besteld die nu na 3 dagen al verzonden worden! 
Marc28
-
- 3 berichten
- 0 stemmen
Ik ga regelmatig naar de FRS op de lijnbaan in Rotterdam, en die hebben naar mijn mening dus echt wel een hoop op voorraad.
Winkel is totaal anders dan de andere gemiddelde FRS, hij is pas verbouwd, hij is nieuwer, groter en alle dvd's worden keurig geleverd met plastic eromheen. (ze liggen in de schappen meestal met zo'n beveiligde box eromheen...)
U-96
-
- 11875 berichten
- 2062 stemmen
Sjonge. Iemand enig idee waarom je niet meer met een simpele papieroverschrijving kunt betalen bij de online FRS?
Agony
-
- 1985 berichten
- 1256 stemmen
omdat dat niet meer van deze tijd is misschien....
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Komaan zeg. Het overgrote gedeelte van betalingen gebeurd nog met overschrijvingen.
Agony
-
- 1985 berichten
- 1256 stemmen
klopt, maar dan toch wel digitaal (middels bijv. telebankieren). Toch niet meer met papieren overschrijfformulieren!? Of ben ik nu in 1 x heel modern 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Volgens de site is er deze betaalmogelijkheid : Overboeking via bank-/of girorekening. Daarbij moet het toch met een gewone acceptgiro kunnen ?
U-96
-
- 11875 berichten
- 2062 stemmen
Volgens de site is er deze betaalmogelijkheid : Overboeking via bank-/of girorekening. Daarbij moet het toch met een gewone acceptgiro kunnen ?

Ik bedoelde eigenlijk vooruitbetaling met een overschrijvingskaart. Vorige keer toen ik er bestelde stond het er nog bij. Acceptgiro lijkt me uiteraard fijner (net als bij Bol.com), maar het minimum bestelbedrag is dan 25 euro. Wat ik wou hebben kost 10 euro, en ik weet alleen niet wat ik er anders bij zou moeten doen.
U-96
-
- 11875 berichten
- 2062 stemmen
Nou... De nieuwe dingen duwen niet meteen de oude dingen weg. Banken geven nogsteeds overschrijvingsboekjes uit en ik gebruik ze nogsteeds voor mijn betalingen. Vertraging maakt me in het algemeen weinig uit.