xXx: Return of Xander Cage (2017)

Actie / Avontuur

geregisseerd door D.J. Caruso
met Vin Diesel, Donnie Yen en Tony Jaa

Topatleet Xander Cage is een geheim agent die werkt voor de Amerikaanse overheid. NSA-agent Augustus Gibbons is degene die hem probeert aan te sturen. Wanneer Cage tijdens zijn laatste missie voor dood wordt achtergelaten, verwacht niemand hem ooit terug te zien. Maar hij keert in het geheim terug om zichzelf op een nieuwe missie te storten. Hij moet een extreem gevaarlijk wapen zien te achterhalen, genaamd Pandora's Box.

wat een azijn zeikerds hier, weet niet met wat voor verwachting jullie naar zo'n film gaan kijken maar je kunt toch wel een beetje weten wat je voor geschoteld krijgt.
Is gewoon lekker dom vermaak meer niet ga er daarom ook niet te diep op in en als
je dit genre niet leuk vind gewoon niet kijken niet veroordelen helemaal niets.
Verstand op nul biertje erbij en gewoon een tijdje uit de dagelijkse problemen.

avatar van jeroentjuhhhhh
Komt de ongekend idiote openingsscène met Neymar niet meer te boven...

avatar van Left4Dead
jeroentjuhhhhh schreef:
Komt de ongekend idiote openingsscène met Neymar niet meer te boven...

Ja wat geld allemaal kan doen hé. Een film maken is handel i.p.v. serieus met het vak bezig zijn meen ik op te merken binnen Hollywoodiaans optiek.

avatar van Decec
Een goede actie/thriller /avontuur film..
Leuk actie en prima verhaal..
Prima acteerwerk...
Prima camerabeweging...
Bekende acteur Vin Diesel speelt goed...
Mooi HD kwaliteit breedbeeld...
Perfect achtergrond geluid/muziek
(Dolby Digital)...
Geen 3D gezien (i.v.m. beoordeling en aanschaf 3D duur...)
en ik denk nog mooier voor 3D...
Leuk en heerlijk genoten...

avatar van LOTR-lover
Soms heb je gewoon behoefte aan een no-nonsense actiefilm waarbij je je hersens niet hoeft te gebruiken en waarbij alle actie zo over the top is dat het meer dan eens een glimlach op je gezicht tovert. Dan zit je bij xXx: Return of Xander Cage absoluut gebakken. Ook de cameo's van een aantal personen zijn grappig. Het is geen hoogstaande film maar dat zoek je ook niet in de xXx films als 't goed is.

6/10 (IMDB)

avatar van Agent47
Ga vooral niet van de vorige delen uit. Dan zal je er bedrogen uitkomen.
Mocht je blind in de film gaan dan zal vermoedelijk vele niet weten waar ze eigenlijk naar hebben gekeken. Dit is naar mijn mening een goede definitie. De film is namelijk ongestructureerd, van alles wat op een hoop gegooid en doe maar wat je ermee wilt.

avatar van SSeagal
De eerste film met VIn was geweldig leuk en over de top. Superfout maar toch ook zeer grappig en cool filmpje. Deze toen met mijn vrouw in de bios gezien, maar een klein beetje met een dubbel gevoel naar buiten gelopen. De actie was weer lekker fout, maar dit vervolg kent geen non stop actie en kent wat tragere stukjes, erg jammer. Ook zijn de actiescènes zelf wel tof, maar ook weer niet echt bijster origineel of zo vlotjes als in deel 1. 3*

De meeste kijkers proberen wijs over te komen met het beoordelen van films. En proberen de meeste filmliefhebbers te irriteren.

Sommige films moet je niet al te serieus nemen en daar is deze xxx een voorbeeld van.
Het kijkt gewoon lekker weg zonder te hoeven nadenken.
Ook deze films zijn nodig voor vermaak.
Gewoon bak popcorn, mond houden en kijken.

avatar van patrick17
Voor mij hoeft het allemaal niet zo moeilijk gemaakt te worden. Gewoon ander half uur vermaak en dan zit je wat mij betreft al goed. Daar kijk ik een film voor.
Het is vergezocht maar de actie kon mij bekoren. Het verhaal is voorspelbaar. Je ziet de dingen van ver al aankomen maar storend is/was dit voor mij niet.

Lekker ander half uur knallen, vechten en soms kunnen lachen. Prima!

avatar van GuidO96
Vin Diesel met weer een team en actie. Wordt een beetje vervelend. Film is doorsnee. Had graag een vervolg gezien zoals deel I, Vin Diesel solo actie.

avatar van Grindhouse62
patrick17 schreef:

Lekker ander half uur knallen, vechten en soms kunnen lachen. Prima!
Mee eens. Een lekkere popcornfilm waarvan 13 in een dozijn. Je krijgt je tijd er aangenaam mee om.3.0

avatar van Fryce
Gewoon lekkere popcorn actie!

avatar van lucdecoster
Wat een rommelige actiefilm, er zijn geen woorden voor. Halverwege de film zelfs even 5 minuten in slaap gevallen.

Vond in deze film wel lekkere actie inzitten. Vin Diesel zie ik graag spelen in films en ook lekkere wijven dus dan is dit wel wat. dat Neymar erin voorkwam hoefde voor mij ook niet maar al en al heb ik mij wel vermaakt .

avatar van Kliko_Green
Gewoon lekker actie en humor. Ik heb een paar keer heerlijk gelachen!

avatar van fatshark
lucdecoster schreef:
Halverwege de film zelfs even 5 minuten in slaap gevallen.

Ben zelf ook een paar minuten in slaap gevallen tijdens de film maar ik ga 2.5* geven voor deze film.

avatar van keimpeS
Visueel erg mooi, geluid is top maar de film zelf heeft flinterdun,simpel verhaallijn. Ook beetje onzinnig en over de top, als je eerder een xXx film hebt gezien weet je wat te verwachten.

Erg amusant.

Zo'n film die gelukkig erg goed beseft dat het niet al te serieus hoeft. Niet al te serieus mag zelfs, want het is dan dat dit soort films vaak plat op hun bek gaan. Het resultaat is een redelijk onnozele actiefilm met ridicule actiescenes, die allemaal met een welgesmaakte glimlach neergezet worden.

Vin Diesel vs Donnie Yen en Tony Jaa, al mag het geen verrassing zijn dat ze uiteindelijk toch aan dezelfde kant terechtkomen. Alsof Yen en Jaa zich laten neerzetten als bad guys.. Voor het plot hoef je deze film echt niet te kijken, da's gewoon een excuus om enkele blitse actiescenes op te zetten.

En die weten best te overtuigen. Met lekker veel lawaai en zwier scheuren ze over het scherm. Het houdt het tempo erin en geeft Caruso ook geregeld de kans om visueel een beetje uit te pakken. Niet te veel, want buiten vermaak heeft deze film echt geen enkele pretentie, maar wel net genoeg om het ook visueel aantrekkelijk te houden.

Er zouden meer films als deze mogen zijn. Geen seconde serieus te nemen, maar dat zijn actiefilms zelden, hoe hard sommigen ook pogen.

avatar van JanLo
kos schreef:
Zo dom dat ie eigenlijk wel soms weer grappig wordt.
Spreekt hier een intellectueel?

avatar van JanLo
cor1946 schreef:
Gaat ik niet zien met die slechte acteur genaamd Vin Diesel
Prima dat je dit vindt, maar waarom plaats je dit hier?

JanLo schreef:
Spreekt hier een intellectueel?

Yup.