Film / Cast en crew / Carice van Houten
zoeken in:
0
geplaatst: 1 oktober 2011, 15:20 uur
Of dat je nationale film-export met een dode zwaan bij de oscars verschijnt. 

0
geplaatst: 2 oktober 2011, 01:23 uur
Die haarband is idd wat ongelukkig gekozen. Bovendien vind ik Carice best wel overschat, maar dat komt misschien door haar rollen van de laatste 2/3 jaar, allemaal beetje hetzelfde Neemt niet weg dat het toch een prachtige verschijning is:

0
geplaatst: 2 oktober 2011, 08:56 uur
@Timmy757. Veel van het zelfde de laatste jaren met Carice. Daarom ook jammer, dat ze onlangs weer in de prijzen viel. Waarom geen opkomend talent?!
Heb het inmiddels gehad met Van Houten; vooruit kijken dus en volg nu met volle tevredenheid de filmcarrière van Sylvia Hoeks bijvoorbeeld.
Heb het inmiddels gehad met Van Houten; vooruit kijken dus en volg nu met volle tevredenheid de filmcarrière van Sylvia Hoeks bijvoorbeeld.
0
geplaatst: 2 oktober 2011, 10:33 uur
Dan volg ik toch liever die van Gaite Jansen en Sigrid ten Napel, echt ontzettend grote talenten.
0
geplaatst: 2 oktober 2011, 17:10 uur
Quido schreef:
Dan volg ik toch liever die van Sigrid ten Napel.
Waar heeft ze in gespeeld dan? Krijg geen resultaten als ik haar naam invoer bij zoekopdrachten hierzo.Dan volg ik toch liever die van Sigrid ten Napel.
0
geplaatst: 2 oktober 2011, 17:12 uur
Penoza, Rembrandt en Overspel. Beeldschoon meisje ook die Singrid.
0
geplaatst: 2 oktober 2011, 19:09 uur
Zag d'r voor het eerst in Maite was hier, samen met Abbey Hoes. Ook iemand om in de gaten te houden overigens, al schat ik de twee eerder genoemde wat hoger in.
0
geplaatst: 2 oktober 2011, 19:13 uur
Quido schreef:
Dan volg ik toch liever die van Gaite Jansen en Sigrid ten Napel, echt ontzettend grote talenten.
Ik vind Sigrid ten Napel heel onnatuurlijk spelen in Overspel. Sylvia Hoeks vind ik dan weer wel erg sterk. Net als Gaite Jansen inderdaad.
0
geplaatst: 2 oktober 2011, 19:20 uur
Overspel niet gezien, maar wat ik zag van Ten Napel (Vast, Rembrandt en Ik, Maite was Hier, Penoza) was indrukwekkend.
0
geplaatst: 5 oktober 2011, 01:08 uur
0
geplaatst: 5 oktober 2011, 19:43 uur
Wellicht gefrustreerd dat hij maar 1 gouden kalf heeft gewonnen. Maar over Carice heeft hij opzich best gelijk.... Ze is best beperkt, of in ieder geval bewijst ze nooit het tegendeel..... Altijd maar diezelfde 'zielige huisvrouw met problemen' rollen.... tjah.
0
geplaatst: 5 oktober 2011, 20:25 uur
"Zielige huisvrouw met problemen rollen"? Hmm, je hebt vast niet gekeken naar SuzyQ, AmnesiA, Minous, Zwartboek......
0
geplaatst: 5 oktober 2011, 20:37 uur
Ach, wat een ophef weer om niks. Leuk juist, die oude garde. Roepen tenminste gewoon wat ze echt denken en niet wat politiek correct is of wordt geacht.
0
geplaatst: 5 oktober 2011, 22:24 uur
SelmaDuim schreef:
"Zielige huisvrouw met problemen rollen"? Hmm, je hebt vast niet gekeken naar SuzyQ, AmnesiA, Minous, Zwartboek......
Films van gemiddeld net geen tien jaar oud... Maar vind haar in Zwartboek inderdaad even slecht en beperkt als in Komt een vrouw bij de dochter."Zielige huisvrouw met problemen rollen"? Hmm, je hebt vast niet gekeken naar SuzyQ, AmnesiA, Minous, Zwartboek......
0
geplaatst: 5 oktober 2011, 22:39 uur
Apollinisch schreef:
(quote)
Films van gemiddeld net geen tien jaar oud... Maar vind haar in Zwartboek inderdaad even slecht en beperkt als in Komt een vrouw bij de dochter. Bij de dochter?

0
geplaatst: 9 oktober 2011, 13:05 uur
herder schreef:
Geen naakte scene zonder Carice.
Dat gaat voor de meeste NL-actrices op... Geen naakte scene zonder Carice.

0
kappeuter (crew)
geplaatst: 29 februari 2012, 20:53 uur
Uitgebreid Indiewire-interview met Carice van Houten: 'I'm not a Bond girl...I'm a nerd man!' | Indiewire
0
geplaatst: 13 maart 2012, 07:31 uur
Pavaroti werd altijd gesignaleerd met een witte zakdoek; 'onze' Carice steeds vaker met een bolhoedje. Nu weer op Rembrands gala, daarvoor bij Amstel Live, etc.

0
Skycrawler
geplaatst: 13 maart 2012, 13:31 uur
Geen bijzondere actrice wat mij betreft en ook geen aantrekkelijke uitstraling. Het is geen Monique vd Ven kwa acteertalent in ieder geval.
0
geplaatst: 13 maart 2012, 14:21 uur
Skycrawler schreef:
Geen bijzondere actrice wat mij betreft en ook geen aantrekkelijke uitstraling. Het is geen Monique vd Ven kwa acteertalent in ieder geval.
Paul Verhoeven twijfelde ook: 'Verhoeven was niet overtuigd van Carice in Zwartboek'.Geen bijzondere actrice wat mij betreft en ook geen aantrekkelijke uitstraling. Het is geen Monique vd Ven kwa acteertalent in ieder geval.

0
Skycrawler
geplaatst: 13 maart 2012, 14:44 uur
Dogie_Hogan schreef:
(quote)
Paul Verhoeven twijfelde ook: 'Verhoeven was niet overtuigd van Carice in Zwartboek'. Dat maakt twee. Halina Reijn overtuigde meer als losbol met een dubbel motief. Het beste paard uit de film was oudgediende Derek de Lint.
0
geplaatst: 13 maart 2012, 14:46 uur
Eens met skycrawler, matige acteercapaciteiten en die gebrekkerige uitstraling. Nee, doe mij dan maar Sylvia Hoeks, Chantal Demming of Hannah Hoekstra.
0
geplaatst: 13 maart 2012, 16:55 uur
Naomi Watts schreef:
... matige acteercapaciteitenen..
Die tovert ze nu uit haar collectie bolhoedjes... ... matige acteercapaciteitenen..

* denotes required fields.