menu

Film / Cast en crew / Carice van Houten

zoeken in:
Of dat je nationale film-export met een dode zwaan bij de oscars verschijnt.

(afbeelding)

Die haarband is idd wat ongelukkig gekozen. Bovendien vind ik Carice best wel overschat, maar dat komt misschien door haar rollen van de laatste 2/3 jaar, allemaal beetje hetzelfde Neemt niet weg dat het toch een prachtige verschijning is:

(afbeelding)

(afbeelding)

@Timmy757. Veel van het zelfde de laatste jaren met Carice. Daarom ook jammer, dat ze onlangs weer in de prijzen viel. Waarom geen opkomend talent?!
Heb het inmiddels gehad met Van Houten; vooruit kijken dus en volg nu met volle tevredenheid de filmcarrière van Sylvia Hoeks bijvoorbeeld.

Dan volg ik toch liever die van Gaite Jansen en Sigrid ten Napel, echt ontzettend grote talenten.

Quido schreef:
Dan volg ik toch liever die van Sigrid ten Napel.
Waar heeft ze in gespeeld dan? Krijg geen resultaten als ik haar naam invoer bij zoekopdrachten hierzo.

Kai
Penoza, Rembrandt en Overspel. Beeldschoon meisje ook die Singrid.

Zag d'r voor het eerst in Maite was hier, samen met Abbey Hoes. Ook iemand om in de gaten te houden overigens, al schat ik de twee eerder genoemde wat hoger in.

Quido schreef:
Dan volg ik toch liever die van Gaite Jansen en Sigrid ten Napel, echt ontzettend grote talenten.

Ik vind Sigrid ten Napel heel onnatuurlijk spelen in Overspel. Sylvia Hoeks vind ik dan weer wel erg sterk. Net als Gaite Jansen inderdaad.

Overspel niet gezien, maar wat ik zag van Ten Napel (Vast, Rembrandt en Ik, Maite was Hier, Penoza) was indrukwekkend.

Wellicht gefrustreerd dat hij maar 1 gouden kalf heeft gewonnen. Maar over Carice heeft hij opzich best gelijk.... Ze is best beperkt, of in ieder geval bewijst ze nooit het tegendeel..... Altijd maar diezelfde 'zielige huisvrouw met problemen' rollen.... tjah.

"Zielige huisvrouw met problemen rollen"? Hmm, je hebt vast niet gekeken naar SuzyQ, AmnesiA, Minous, Zwartboek......

Ach, wat een ophef weer om niks. Leuk juist, die oude garde. Roepen tenminste gewoon wat ze echt denken en niet wat politiek correct is of wordt geacht.

SelmaDuim schreef:
"Zielige huisvrouw met problemen rollen"? Hmm, je hebt vast niet gekeken naar SuzyQ, AmnesiA, Minous, Zwartboek......
Films van gemiddeld net geen tien jaar oud... Maar vind haar in Zwartboek inderdaad even slecht en beperkt als in Komt een vrouw bij de dochter.

Apollinisch schreef:
(quote)
Films van gemiddeld net geen tien jaar oud... Maar vind haar in Zwartboek inderdaad even slecht en beperkt als in Komt een vrouw bij de dochter.

Bij de dochter?

't Is dat ik niet zo in Freud geloof.

herder
Geen naakte scene zonder Carice.

herder schreef:
Geen naakte scene zonder Carice.
Dat gaat voor de meeste NL-actrices op...

kappeuter (crew)
Uitgebreid Indiewire-interview met Carice van Houten: 'I'm not a Bond girl...I'm a nerd man!' | Indiewire

Pavaroti werd altijd gesignaleerd met een witte zakdoek; 'onze' Carice steeds vaker met een bolhoedje. Nu weer op Rembrands gala, daarvoor bij Amstel Live, etc.

Skycrawler
Geen bijzondere actrice wat mij betreft en ook geen aantrekkelijke uitstraling. Het is geen Monique vd Ven kwa acteertalent in ieder geval.

Skycrawler schreef:
Geen bijzondere actrice wat mij betreft en ook geen aantrekkelijke uitstraling. Het is geen Monique vd Ven kwa acteertalent in ieder geval.
Paul Verhoeven twijfelde ook: 'Verhoeven was niet overtuigd van Carice in Zwartboek'.

Skycrawler
Dogie_Hogan schreef:
(quote)
Paul Verhoeven twijfelde ook: 'Verhoeven was niet overtuigd van Carice in Zwartboek'.

Dat maakt twee. Halina Reijn overtuigde meer als losbol met een dubbel motief. Het beste paard uit de film was oudgediende Derek de Lint.

Eens met skycrawler, matige acteercapaciteiten en die gebrekkerige uitstraling. Nee, doe mij dan maar Sylvia Hoeks, Chantal Demming of Hannah Hoekstra.

Naomi Watts schreef:
... matige acteercapaciteitenen..
Die tovert ze nu uit haar collectie bolhoedjes...

Inmiddels aangepast .

Gast
geplaatst: vandaag om 05:31 uur

geplaatst: vandaag om 05:31 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.