Instinct (2019)

Nederland

geregisseerd door Halina Reijn
met Carice van Houten, Marwan Kenzari en Marie-Mae van Zuilen

Een psychologe in een tbs-kliniek belandt in een onmogelijke situatie. Ze raakt namelijk tot over haar oren verliefd op een van de patiënten, de gevaarlijke Idris. Hij is een serieverkrachter die in de kliniek onderzocht en behandeld wordt. Het lijkt alsof Idris klaar is om terug te keren naar de maatschappij, maar is dat wel zo?

• Vanaf 3 oktober in de bioscoop

Distributeur September Film brengt de film uit in de bioscoop. Releasedatum nog niet bekend, vraag me af of dat dit jaar nog zal zijn.

In het Engels?

Zou slim zijn wel.

kappeuter schreef:

Net begonnen met draaien volgens mij. Lijkt me wat rap.

avatar van Zinema
Zinema (crew)
Klopt, kreeg zojuist bericht dat het 2019 wordt. Aangepast.

avatar van chiel
Prachtige poster!

avatar van John Milton
Hier ben ik wel benieuwd naar! Na Wolf wil ik graag meer van Kenzari zien.
kos schreef:
In het Engels?
IMDb zegt Nederlands gesproken.