menu

Film / Cast en crew / Carice van Houten

zoeken in:

Carice wil 'n lekkere man tegen zich aan? Ik zie m'n kans schoon

Wat een prachtvrouw

Miron schreef:
Wat een prachtvrouw
Sorry, maar ik vind haar sidekick Halina Rijn toch meer uitstraling hebben.

NOS Headlines - Van Houten speelt in kortste film

Haha, die film mag vast niet op MovieMeter

Hier een afbeelding van de postzegel.

kos
nogal lelijk of niet?

wat een gedrocht. Ze is al niet de mooiste, maar die foto slaat werkelijk alles.

- edit: Mijn excuses, het is natuurlijk geen foto. Het is de kortste speelfilm ooit op een postzegel :

Nou nou, het is toch een knappe vrouw? Dit is vast één van de mindere van de 30 frames. Die andere 29 zijn vast beeldschoon.

Het is dat haar naam erbij staat anders had ik dr nooit herkend op die foto. Heel raar bewerkt.

Een onnatuurlijke verschijning bijna, Carice heeft dit soort onzin niet nodig.

Spraakwater van Houten weer eens actief bij Pouw en Witteman. Mystieke ervaringen op het strand wachtend op de moeder-schildpad alsof je op Mick Jagger wacht voor het Amstelhotel'. Ik begrijp werkelijk niets van haar onsamengend geneuzel. Het arme kind heeft het nivoo van een 14 jarige. Waarom komt ze eigenlijk altijd in de kwaliteit achtergrond programma's en nooit in bijvoorbeeld Spuiten & Slikken? Dat zou ze nog net kunnen. Ja mijn eerste ervaring was met een middelbare man, ja hihi een bekende nederlander ja. jaa een beroemd tv journalist.. ja hij was heel intiem hoor ja'

Ik vind haar wel wat hebben, maar geef je helemaal gelijk dat je plaatsvervangende schaamte krijgt als ze begint te praten. Niveau is als van een giechelende tiener. Je kan succes hebben, maar dat wil niet zeggen dat al dat domme geklets van dr ergens op slaat.

Morgen in Utrecht, bij de talkshow. Kunnen ze beter een tweede zaal voor publiek openen.

@ moviemafketel:

Naar het schijnt is dat met bijvoorbeeld Catherine Deneuve ook zoiets.
Geen giechelende tiener weliswaar, maar onbenullige prietpraat.
Zou je zo niet zeggen wanneer je haar alleen van haar films kent.
van Houten is dus in goed gezelschap.

@ quido. Voor oversexte ouwe mannen?
Dat is de kracht achter haar succes namelijk.

moviemafketel schreef:
Ik vind haar wel wat hebben, maar geef je helemaal gelijk dat je plaatsvervangende schaamte krijgt als ze begint te praten. Niveau is als van een giechelende tiener. Je kan succes hebben, maar dat wil niet zeggen dat al dat domme geklets van dr ergens op slaat.

Wow!!

Van Houten wordt steeds vaker getype-cast als labiel vrouwspersoon en mede gezien haar voort-schrijdende leeftijd zie ik een definitieve internationale doorbraak niet meer komen.
Volg daarom tegenwoordig met veel belangstelling de filmcarrière van de veelbelovende Sylvia Hoeks.
Wat een performances, geen dom, chaotisch geklets en... wat een verschijning!
'Van Houten 2.0' wat mij betreft

(afbeelding)

Utrecht, 21 sept. 2011: hmmm....

(afbeelding)

Madecineman (moderator)
Wat heeft ze nu toch weer op haar hoofd staan

Madecineman schreef:
Wat heeft ze nu toch weer op haar hoofd staan
Een haarband.

Madecineman (moderator)
Ziet er niet uit...

Madecineman schreef:
Ziet er niet uit...
Edoch, geprolongeerd, gisteravond...

(afbeelding)

Madecineman (moderator)
Kan echt niet zeg...

Wees blij dat je niet in IJsland woont

Madecineman (moderator)
Sowieso, 6 maanden winter en koud, en geen bomen, en vroeg donker, en vulkanen, en failliet en dan ook nog vrouwen met haarbanden... NL is ineens zo gek nog niet op een zonnige eerste oktober

Gast
geplaatst: vandaag om 12:55 uur

geplaatst: vandaag om 12:55 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.