Film / Cast en crew / Carice van Houten
zoeken in:
0
geplaatst: 8 oktober 2009, 17:09 uur
Carice wil 'n lekkere man tegen zich aan? Ik zie m'n kans schoon 

0
geplaatst: 22 oktober 2009, 14:18 uur
Sorry, maar ik vind haar sidekick Halina Rijn toch meer uitstraling hebben.
0
geplaatst: 2 september 2010, 11:42 uur
0
geplaatst: 2 september 2010, 12:03 uur

- edit: Mijn excuses, het is natuurlijk geen foto. Het is de kortste speelfilm ooit op een postzegel :

0
geplaatst: 2 september 2010, 12:05 uur
Nou nou, het is toch een knappe vrouw? Dit is vast één van de mindere van de 30 frames. Die andere 29 zijn vast beeldschoon. 

0
geplaatst: 2 september 2010, 12:35 uur
Het is dat haar naam erbij staat anders had ik dr nooit herkend op die foto. Heel raar bewerkt.
0
geplaatst: 2 september 2010, 13:37 uur
Een onnatuurlijke verschijning bijna, Carice heeft dit soort onzin niet nodig.
0
geplaatst: 29 september 2010, 00:06 uur
Spraakwater van Houten weer eens actief bij Pouw en Witteman. Mystieke ervaringen op het strand wachtend op de moeder-schildpad alsof je op Mick Jagger wacht voor het Amstelhotel'. Ik begrijp werkelijk niets van haar onsamengend geneuzel. Het arme kind heeft het nivoo van een 14 jarige. Waarom komt ze eigenlijk altijd in de kwaliteit achtergrond programma's en nooit in bijvoorbeeld Spuiten & Slikken? Dat zou ze nog net kunnen. Ja mijn eerste ervaring was met een middelbare man, ja hihi een bekende nederlander ja. jaa een beroemd tv journalist.. ja hij was heel intiem hoor ja'
0
geplaatst: 29 september 2010, 00:11 uur
Ik vind haar wel wat hebben, maar geef je helemaal gelijk dat je plaatsvervangende schaamte krijgt als ze begint te praten. Niveau is als van een giechelende tiener. Je kan succes hebben, maar dat wil niet zeggen dat al dat domme geklets van dr ergens op slaat.
0
geplaatst: 29 september 2010, 00:22 uur
Morgen in Utrecht, bij de talkshow. Kunnen ze beter een tweede zaal voor publiek openen.
0
geplaatst: 29 september 2010, 00:24 uur
@ moviemafketel:
Naar het schijnt is dat met bijvoorbeeld Catherine Deneuve ook zoiets.
Geen giechelende tiener weliswaar, maar onbenullige prietpraat.
Zou je zo niet zeggen wanneer je haar alleen van haar films kent.
van Houten is dus in goed gezelschap.
Naar het schijnt is dat met bijvoorbeeld Catherine Deneuve ook zoiets.
Geen giechelende tiener weliswaar, maar onbenullige prietpraat.
Zou je zo niet zeggen wanneer je haar alleen van haar films kent.
van Houten is dus in goed gezelschap.
0
geplaatst: 29 september 2010, 00:24 uur
@ quido. Voor oversexte ouwe mannen?
Dat is de kracht achter haar succes namelijk.
Dat is de kracht achter haar succes namelijk.
0
geplaatst: 29 september 2010, 11:31 uur
moviemafketel schreef:
Ik vind haar wel wat hebben, maar geef je helemaal gelijk dat je plaatsvervangende schaamte krijgt als ze begint te praten. Niveau is als van een giechelende tiener. Je kan succes hebben, maar dat wil niet zeggen dat al dat domme geklets van dr ergens op slaat.

0
geplaatst: 20 september 2011, 08:56 uur
Van Houten wordt steeds vaker getype-cast als labiel vrouwspersoon en mede gezien haar voort-schrijdende leeftijd zie ik een definitieve internationale doorbraak niet meer komen.
Volg daarom tegenwoordig met veel belangstelling de filmcarrière van de veelbelovende Sylvia Hoeks.
Wat een performances, geen dom, chaotisch geklets en... wat een verschijning!
'Van Houten 2.0' wat mij betreft

Volg daarom tegenwoordig met veel belangstelling de filmcarrière van de veelbelovende Sylvia Hoeks.
Wat een performances, geen dom, chaotisch geklets en... wat een verschijning!
'Van Houten 2.0' wat mij betreft

0
Madecineman (moderator)
geplaatst: 24 september 2011, 10:37 uur
Wat heeft ze nu toch weer op haar hoofd staan 

0
geplaatst: 1 oktober 2011, 01:34 uur
0
Madecineman (moderator)
geplaatst: 1 oktober 2011, 15:12 uur
Sowieso, 6 maanden winter en koud, en geen bomen, en vroeg donker, en vulkanen, en failliet en dan ook nog vrouwen met haarbanden... NL is ineens zo gek nog niet op een zonnige eerste oktober 

* denotes required fields.