menu

Film / Cast en crew / Carice van Houten

zoeken in:
Wat vinden jullie van Carice van Houten?
Hebben jullie de Veronica al gezien?Daar staat ze in met blouse waar je haar bh ziet

Uitgeknipt en boven je bed gehangen?

Onweersvlieg schreef:
Wat vinden jullie van Carice van Houten?
Hebben jullie de Veronica al gezien?Daar staat ze in met blouse waar je haar bh ziet
Wat een gepuber....

HIER staan nog veel gewaagdere foto's van haar...

Ik heb Carice pas in één film gezien, in Minoes, maar ik ben van plan om snel wat andere films te gaan zien met haar erin. Net als Halina Reijn, is zij één van de weinigen die echt potentieel hebben wat betreft de Nederlandse film, de tienerfilms tellen in mijn ogen niet mee. Wat Carice doet, is echt een goede rol neerzetten, voor mij is Minoes toch wel een pareltje, alleen al doordat Carice er wel iets moois van weet te maken.

Met Carice van Houten erbij is bijna elke film wel gewaagd.

Ontzettend lekker ding! Ze heeft ook echt iets heel liefs. Maar bovenal een behoorlijk goede actrice. Zij geeft een film absoluut meerwaarde.

Carice is het beste wat er ooit in Nederland heeft rondgelopen op acterend gebied.

hinie
Heb al veel films gezien waarin ze speelt en ik moet zeggen dat ze dat altijd met verve doet!
ze heeft iets onschuldigs over zich en ziet er mooi uit, wat ook weer meegenomen is natuurlijk.

Wouter schreef:
Carice is het beste wat er ooit in Nederland heeft rondgelopen op acterend gebied.

Ookal heeft het grote publiek dat ook ontdekt en wordt ze steeds commerciëler. En daarbij staat haar zus ookal in de spotlights, maar ze blijft een geweldige actrice.

Angrod_Pallanén schreef:
(quote)

Ookal heeft het grote publiek dat ook ontdekt en wordt ze steeds commerciëler.

Hoe kom je daar bij?

Omdat ze nu in elke Nederlandse film opduikt en als er dan zo'n film uitkomt dat staan de bladen er vol mee.

Angrod_Pallanén schreef:
Omdat ze nu in elke Nederlandse film opduikt
?

Ik Omhels Je Met 1000 Armen
Zwartboek

je snapt me wel

Nee, in het geheel niet. Je noemt twee films waar ze in zit (waarvan er een nog lang niet uit is) en ze is te commercieel geworden? En dan is de enige van die twee films die we al hebben kunnen zien niet eens een commerciele film...

Hoi ik heb haar tijdens verschillende opname dagen op de Zwartboek set gezien en heel kort even gespoken. Ze is erg vriendelijk. Was een beetje onhandig met in uitstappen van mijn Chevrolet CL4289925.
Daarnaast heb ik op set dagen nog iets van 700 foto's gemaakt van +/-3mb per foto.
Dus als er nog mensen zijn die mee gedaan hebben kan het zijn dat ik ze op de foto heb staan.

lowhusky
Redelijke actrice, niet super

Benieuwd wie je dat dan wel vindt.

hinie
Een intervieuw van haar gelezen in de marie claire.
Het is een mooie jonge vrouw met een geweldige uitstraling.
(Vond het lange haar haar mooier staan.)
Zie uit naar de film zwartboek, waar ze ongetwijfeld weer een schitterende rol neer zal zetten!

Mojo Pin
Lekkere vrouw.

Carice van Houten gaat naar Hollywood

Actrice Carice van Houten krijgt de kans om door te breken in Amerika. De agent van Hollywood-ster Johnny Depp heeft een afspraak met haar gemaakt.

Paul Verhoeven, die de 30-jarige actrice regisseerde in 'Zwartboek', zou het contact tot stand hebben gebracht. Verschillende agenten uit de Amerikaanse filmindustrie hebben al interesse in Carice getoond, meldt het SBS-programma Shownieuws woensdag.

Vorige week ontving de actrice nog een Gouden Kalf voor haar rol in de oorlogsfilm 'Zwartboek', die binnenkort is te zien in de Verenigde Staten. De film is al vertoond op de internationale filmfestivals van Venetië en Toronto.
Bron: nu.nl

Natuurlijk echt een flut Shownieuws berichtje, maar toch het vermelden waard. Hopen dat Van Houten meer succes/geluk gaat krijgen dan bv. Soutendijk in Hollywood.

Vooropgesteld dat ze het zou willen.

Gun het haar wel, geweldige actrice!

Ik gun haar ook wel een goede internationale carriére, maar niet-Engelstalige acteurs krijgen in Amerika vaak alleen maar kleine bijrolletjes en dan meestal nog niet eens in geweldige films. Hopen dat Carice het dan beter treft.

Ik hoop het ook. Ze is werkelijk geweldig! Famke Janssen: watch your back

neo (crew)
Ik denk eigenlijk niet dat ze het echt wil.

Nee klopt, meende dat ze laatst in een interview zei dat ze voorlopig even wat vastigheid zocht.

Angrod_Pallanén schreef:
Ik hoop het ook. Ze is werkelijk geweldig! Famke Janssen: watch your back

Alsof Famke Janssen nou in zoveel briljante films gespeeld heeft in haar carriére. James Bond en X-Men en daar houd het ook wel op. Zou Carice makkelijk moeten kunnen overtreffen.

Ze is wel de best bekende Nederlandse in Hollywood, en daar ging het me even om.

Tja moeilijk.
Ze kan wel goed acteren maar ze lijkt me geen aardige vrouw met die neplach en die zelfvoldane blik.

neo (crew)
Ze lijkt mij eerder tamelijk bescheiden en verlegen.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:12 uur

geplaatst: vandaag om 12:12 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.