menu

Film / Cast en crew / Laura Linney

zoeken in:
kappeuter (crew)
Er was nog geen topic voor mijn favoriete actrice....!

Laura Linney - en.wikipedia.org
Laura Linney - imdb.com

(afbeelding)

Zij schittert in You Can Count On Me.

Verder magnifieke rollen in The Squid and the Whale en The Savages.

Daarnaast een groot aantal mooie bijrollen.

Inderdaad een sterke actrice, waarvan ik echter nog te weinig zag. De drie films die jij noemt staan op mijn lijst van films die ik nog moet zien. You Can Count On Me al in huis.

In de paar rollen die ik van haar zag vond ik haar al opvallend veelzijdig, al waren het altijd bijrollen. Haar bijdrage in The Truman Show is de beste acteerprestatie uit dit rijtje.

Hear, hear!

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.moviemeter.nl/callbacks/imageproxy.php?img=http://i48.photobucket.com/albums/f249/egoodner/LauraLinney.jpg

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Op basis van Kapp's lijst The Savages maar eens besteld.

Kapp moet de reclame in Wel benieuwd naar de films en actrice. Haar naam is me bekend, rollen schieten me even niet zo te binnen, maar Truman Show wel gezien bijv

Hele goede actrice, leuk mens ook.
ben vaak extra benieuwd naar een film als ik weet dat zij er een rol in speelt.

Pastichio Rocker
kappeuter schreef:
Er was nog geen topic voor mijn favoriete actrice....!

Waarom is het je favoriete actrice?

Heb haar gisteren in the nanny diaries gezien en daar zette ze een prima rol neer.

kappeuter (crew)
Pastichio Rocker schreef:
Waarom is het je favoriete actrice?

Ik vind haar ten eerste zeer aantrekkelijk.
Daarnaast vind ik Laura Linney een van de beste actrices van deze tijd.
Zij zal zeker eens een oscar winnen. Daar ben ik van overtuigd.

In The Savages speelden mijn favoriete acteur Philip Seymour Hoffman en mijn favoriete actrice Laura Linney samen in een film!

Ik vind haar ook een goede rol in HBO's John Adams hebben. De sterke liefde voor Adams (Paul Giamatti) straalt er vanaf. Sowieso een aan te raden serie, even offtopic.
Ze is een 'natuurlijk' mooie vrouw, met een geweldige uitstraling. En acteertalent, ook niet onbelangrijk.

kappeuter (crew)
Klinkt interessant! Is die serie in Nederland op dvd verschenen?

Yep! De box is o.a. bij [reclame] bol.com te verkrijgen. En bij de MediaMarkt heb ik hem ook zien liggen. [/reclame]

laundromat
Laura Linney is top top top! Primal Fear, The Savages, Mystic River (beste bijrol samen net Marcia Gay Harden mi. Moet Kinsey nog snel zien!

Ze heeft een fijne stem

Gast
geplaatst: vandaag om 14:05 uur

geplaatst: vandaag om 14:05 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.