menu

Film / Cast en crew / Thom Hoffman

zoeken in:
Hoi,

Las net op een site Dossier Holleeder dat Thom Hoffmann waarschijnlijk in de huid van Willem Holleder gaat kruipen. Of het een speelfilm of een documentaire achtige opzet gaat worden is nog niet duidelijk maar zeer binnenkort komt er nadere info op de site staan. Lijkt me dat het een spannend verhaal gaat worden.

Als hij Holleeder gaat spelen, zal het wel geen documentaire zijn, wel...?

kappeuter (crew)
Of het om een documentaire zal gaan of een gefictionaliseerde film, weet Hoffman nog niet. Volgens hem zijn er in de Nederlandse cinema weinig films die zich aan een dergelijk onderwerp wagen.

Film over Holleeder-Holleeder

Ja, ik zag er ook iets over bij RTL Boulevard. Hoffman, zou wel de aangewezen man zijn om Holleeder te spelen. Maar ik geloof niet dat er al een echt script ligt.

kos
dennis1979 schreef:
Hoffman, zou wel de aangewezen man zijn om Holleeder te spelen.
.

Heb 'm laatst ontmoet.

Een film over Holleeder moet er natuurlijk een keer komen.

kos schreef:
(quote)
.

Uhmm, wat ik bedoel is dat Hoffman de juiste leeftijd en het talent heeft om Willem Holleeder te kunnen spelen.

In Film > Algemeen > Thom Hoffman over Holleeder:

Ik zag gisteren een interview met Thom Hoffman over de rol die hij misschien gaat spelen in de film over Willem Holleeder. Uiteraard houd hij zich nog wat op de vlakte in dit boeiende vraaggesprek maar het lijkt mij nog een kwestie van tijd voordat hij er gaat komen. Kijk en luister zelf maar op Dossier Holleeder en rechts bovenaan klik je op het filmpje met Thom Hoffman.

Ik zou persoonlijk kiezen voor Peter Blok. Goeie acteur en hij lijkt bovendien veel meer op Holleeder dan Hoffman.

gideonvdb
een ander woord voor leren string?

gideonvdb schreef:
een ander woord voor leren string?

Een holleerder........

Thom Hoffman. Vroeger aan de lopende band goeie rollen, tegenwoordig zit hij in de jury van 'op zoek naar Mary' en doet hij reclamespotjes: Zie YouTube - Een ideale wereld - Nieuwe animatiefilm met Thom Hoffman

Weet iemand of/wanneer hij weer eens een speelfilm gaat doen?

Zou hem inderdaad graag weer eens vaker in een hoofdrol willen zien (komend najaar is ie wel in een (grote) rol te zien in Carmen van het Noorden). In de serie De Co-Assistent is ie heerlijk op dreef als 'korpsballerige' chirurg Verstraeten.

Toch wel een van de betere acteurs van eigen bodem, al doet hij de laatste tijd niet bepaald veel meer met film. Zijn beste vertolkingen vind ik nog wel die als griezelige facist in dat rommelwerkje van Theo van Gogh (Luger) en die in Zoeken Naar Eileen, maar ook zijn bijrollen in Verhoeven's De Vierde Man en Naar de Klote! waren prima. Verder helaas niet veel van gezien...

speranza
In het bijzonder ondergewaardeerde Rituelen vond ik hem erg sterk spelen. Lekker mysterieus en ondoorgrondelijk. Zijn rol in Zwartboek mag er ook zijn.

Jammer dat ie zo weinig komedie mag / kan doen, ben nu het derde seizoen van De Co-Assistent aan het kijken, waarin ie werkelijk hilarisch is als een soort Jiskefet Lullo.

Erg goede acteur wat mij betreft. Ik ken hem uit veel films, maar hij verbaasde me echt toen hij de hoofdrol op zich geen nemen in de serie "Dokter Tinus". Dit gezegd hebbende zit in inmiddels in het tweede seizoen van deze leuke, frisse serie en wat speelt hij zijn rol goed! Erg goede carrière-move wat mij betreft!

Gast
geplaatst: vandaag om 18:10 uur

geplaatst: vandaag om 18:10 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.