Als in een Roes... (1986)

Alternatieve titel: Intoxicated

Nederland

geregisseerd door Pim de la Parra
met Herbert Flack, Liz Snoyink en Thom Hoffman

Toneelschrijver en regisseur Nils Wijn verplaatst zijn relatieprobleem naar het toneel. Hij laat zijn vriendin Tessa in zijn stuk 'De hoer, de maagd en de stervende man' opdraven in een niets verhullend stuk lingerie en sleept haar mee naar een echte prostituee voor wat praktijkonderricht. Dit gaat de actrice te ver. Hun probleem blijkt besmettelijk, want ook andere leden van het theatergezelschap krijgen het aan de stok met hun partners.

avatar van FunkStar
Weet iemand of dat deze film op DVD is verschenen?

avatar van De Mees
Nee, alleen VHS.

robertus65
Als film totaal mislukt, kan ik niemand aanraden. Alleen de scéne met Frijda is me bijgebleven.

avatar van BlueJudaskiss
Waar heb je deze gezien? (ik heb morgen een afspraak met Pim, maar hem kennende heeft hij 'm niet in bezit)

robertus65
Net nog, bij mij thuis.

Weer een van die vergeten "pareltjes"? Of is het echt bagger? Gezien de hoofdrolspelers kan het toch niet helemaal niks zijn?