menu

Film / Cast en crew / Alyssa Milano

zoeken in:
Wie vindt haar nog meer zo geweldig

Ik vind haar hele goeie actrice, die iedereen erg onderschat
Ik wacht alleen nog steeds totdat ze eindelijk nieuwe films gaat maken. Ik heb namelijk al haar films gezien (letterlijk), op Jimmy Zip en Jimmy Neutron na.

kos
Vooral een enorm lekker ding . Niet bepaald een geweldige actrice verder.

Ontzettend knappe actrice, maar ik ken haar alleen van 'Charmed' en daar is ze matig.

lowhusky
voor mij WAS ze een "lekker ding". Nu vind ik haar niks meer. Voor mij alleen bekend bij Charmed, daarin acteerde ze redelijk

Vooral in de film Fear was ze geni-aaal

AHWA
kos schreef:
Vooral een enorm lekker ding . Niet bepaald een geweldige actrice verder.

Ze lijkt na het einde van Charmed weer helemaal terug te krijgen. Ze werkt nog actief voor UNICEF, heeft haar eigen kledinglijn, Pathology zal zelfs een NL release krijgen (en wegens het succes van Ventimiglia ben ik er van overtuigd dat het een groot succes zal worden), The Blue Hour gaat zeer spoedig in premiere in de San Sebastian Film Festival en ze heeft daarnaast ook nog eens een terugkerende rol gekregen in het derde seizoen van My Name Is Earl.

Dit ziet er veelbelovend uit, vooral omdat ze in 2006 bijna niet actief is geweest.

Angrod_Pallanén schreef:
Ontzettend knappe actrice, maar ik ken haar alleen van 'Charmed' en daar is ze matig.

sluit ik me volledig bij aan.

606
erg leuke serie

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.moviemeter.nl/callbacks/imageproxy.php?img=http://www.cineastentreff.de/teleschau/200638/8/200638_174023_1_024.jpg

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

kos
Leuke dames, suffe serie.

Haar nieuwe sitcom "Single with Parents" (gôh dat klinkt wel erg tegenovergesteld van...) is opgepakt door ABC en zal dit najaar uitgezonden worden. Het is de eerste serie waar ze DE hoofdrol in speelt, dus duimen dat ze het aankan. Anderen die er in meespelen, zijn Annie Potts en Beau Bridges.

Erug leuke dame die het toch meer van haar looks dan van haar acteerkunsten moet hebben.

Erg onderschatte actrice, vind ik. Ik zag haar eerst bij Who's The Boss en Charmed. Vond haar daar al een leuke en fijne verschijning en zette in die series al een goede rol neer. Ik heb daarna nog veel meer films van haar gezien. Goede en slechte films overigens. Ze had ook wat gedurfde rollen zoals bij Embrace of the Vampire. Overigens was die film niet al te best. Ik vind echter wel dat mijn favoriete actrice erg onderschat wordt. Ze is nu bezig met een serie genaamd: "Romantically Challenged" en in 2011 komt er een nieuwe komedie film, Hall Pass met oa Owen Wilson.

kos schreef:
Leuke dames, suffe serie.

True, Plus ze hebben allemaal nog nooit iets echt bijzonders neergezet.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:35 uur

geplaatst: vandaag om 19:35 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.