Crash Course (1988)

Alternatieve titel: Driving Academy

geregisseerd door Oz Scott
met Jackée Harry, Brian Bloom en Alyssa Milano

Een groep 16-jarigen krijgt rijlessen, maar ze bakken er alsnog niks van. Ook hun ongeïnteresseerde rij-instructeur geeft niet echt een goed voorbeeld. Maar dan verschijnt Edna Savage ten tonele, een gevreesde, maar goede instructrice. Zal zij het voor elkaar krijgen dit groepje hopeloze tieners te leren rijden?

avatar van matthijs_013
Dit is een hele slechte film. Ik heb hem al 4 keer proberen te kijken, maar ben nooit verder dan een half uur gekomen.

avatar van arno74
TV-film, erg jaren '80, komt soms ouder over. Geen onaardige teencomedy, wel erg clichématig en vooral aan het begin is het acteerwerk erg slecht. Daarna wordt de film wel iets beter.