The Blue Hour (2007)

1 stem

geregisseerd door Eric Nazarian
met Alyssa Milano, Emily Rios en Yorick Van Wageningen

De film speelt zich af in een wijk in Los Angeles waar mensen uit de middenklasse wonen en weergeeft vier verhalen over het allerdagelijkse leven van een Mexicaanse graffiti-artiest, een Amerikaanse camerareparateur, een gitarist die de Blues speelt en een oudere man die met pensioen is gegaan. Alle personages hebben een link naar de Los Angeles River, waardoor de vreemdelingen op een zeker moment een belangrijke periode uit hun leven met elkaar delen.

avatar van matthijs_013
Première zal plaatsvinden in het internationale San Sebastian Fesival aan het einde van september. Of Milano er te gast zal zijn, moet nog bekend worden.

Er wordt al gediscussiëerd over het feit dat de film misschien iets te veel weg heeft van Crash.

weet iemand waar je deze dvd kunt kopen in belgie
alvast bedankt