• 8.353.958 stemmen

Geregisseerd door: Monika Mitchell

Met onder meer: Alyssa Milano, Sam Page en Emilie Ullerup

• Netflix Bekijk via Netflix

Plot Brazen

Een mysterieschrijfster en misdaadexpert genaamd Grace keert terug naar haar ouderlijk huis in de hoofdstad Washington D.C. Wanneer haar vervreemde zus wordt vermoord en haar geheime leven als webcammeisje aan het licht komt, besluit ze bij de zaak betrokken te raken en zelf op onderzoek uit te gaan. Ze wordt echter hierover gewaarschuwd door de koelbloedige detective Ed.

imageimageimageimage

Rand Morgan

Paul Morgan

avatar van Ebenezer Scrooge

Ebenezer Scrooge

"I called you brazen, called you whore right to your face"

avatar van jippie2010

jippie2010

Typisch een film die je straks kan kopen voor een euro bij de action. Vol met uitgerangeerde B-acteurs en een dertien in een dozijn verhaallijntje. Spannend wordt het nooit, tegen het einde begint het meer lachwekkend te worden. Soms vermaak je je nog wel met een aardige B-film, maar dat is hier zeker niet het geval. *1,5

avatar van lang pee

lang pee

De film is even goed, dan de plastische chirurgie van Milano. Milano is gewoon geen goede actrice. Nog maar eens een zwakke Netflix film, het aanbod van goede films is redelijk zwak de laatste tijd, maar dit is toch wel heel erg slecht. Ik heb geen enkele sterke acteerprestatie gezien, en het was zo spannend dan het openen van een ijskast!!!

Bestaat er zoiets als een d-film, dit was nog te slecht om een b-film te zijn, een wansmakelijke vertoning...

avatar van redwhite

redwhite

Dat Netflix zulke slecht geacteerde films uitzend;

De film is eerder lachwekkend, maar dan zonder humor.

avatar van Luudje10

Luudje10

Wederom zwakke film van Netflix. Een half uur voor het einde van de film wisten we al wie de killer was. Het enige opwindende aan deze film waren de SM-pakkies.

avatar van -GX.L

-GX.L

Nee, hier was echt niet in te komen.

En toch #5 op Netflix in NL.

Ten eerste is het acteerwerk te zwak om je te overtuigen.

Ten tweede is het (voor mij) direct duidelijk wie het heeft gedaan.

Ten derde zitten er teveel onlogische situaties in het verhaal.

Alles bij elkaar maakt het echt een simpel werk.

Mijn bak popcorn was van betere kwaliteit.

avatar van Monita

Monita

Te slecht voor een recensie

Nul sterren

avatar van Pip2020

Pip2020

Luudje10 schreef:

half uur pas? Ik wist het al toen de dader voor het eerst in beeld kwam

avatar van cornelis2

cornelis2

De reviews op MM hadden het bij het goede eind. Deze film weet op geen enkele manier te boeien. De thriller wordt nergens spannend. De regisseur en vrouwelijke spelers overtuigen niet. Alleen Sam Page probeert er nog wat van te maken. Mensen, zonde van je tijd. En dan toch #5 op Netflix in NL. Onbegrijpelijk.

avatar van irem1978

irem1978

Na 12 minuten gestopt met kijken..alles lijkt zo nep gespeeld ‍♀️

avatar van Baggerman

Baggerman

Inderdaad, wat een vehikel. Ik hoef weinig aan het onderstaande toe te voegen. Milano acteert echt hopeloos zwak en wie de dader is ziet iedereen al in een vroeg stadium aankomen. Zonde van mijn tijd dat ik deze film bekeken heb.

avatar van Sjieve

Sjieve

irem1978 schreef:

Na 12 minuten gestopt met kijken..alles lijkt zo nep gespeeld ‍♀️

Had ik dat ook maar gedaan. Man man man wat een oninteressante bagger.

avatar van DoctorMovie

DoctorMovie

Eindelijk weer eens een heerlijke thriller. Onderhoudend en spannend. Het zou een film van Dick Maas kunnen zijn...