• 11.472 nieuwsartikelen

Gesproken taal: Noors, Zweeds en Engels

• Netflix Bekijk via Netflix

Plot I Onde Dager

"Til Death Do Us Part"

Lars en Lisa zijn een disfunctioneel stel dat naar een afgelegen blokhut trekt om de liefde bij elkaar terug te vinden. Elk heeft echter stiekem plannen beraamd om de ander een kopje kleiner te maken. Voordat ze hun plannen kunnen uitvoeren, verschijnen onverwachts gasten die een grotere dreiging voor hen betekenen.

avatar van McKoenski

McKoenski

Komt op mij over als een nare ongebalanceerde mix van "komedie" en onrealistisch bloederig geweld, geen idee wat de makers ermee willen. Not my cup of tea.

avatar van Defective

Defective

DenDaas schreef:

Vreselijke film. Verder geen woorden voor

Bedankt en tot ziens! Hier speciaal een account voor aanmaken, kansloos!

avatar van F4F1

F4F1

Home Alone voor volwassenen, heb soms erg gelachen.

avatar van mrkos

mrkos

I Onde Dager

Gezien de hoge cijfers hier, toch maar eens aan begonnen en wat heb ik van deze film genoten.

Een koppel dat afreist naar een afgelegen blokhut in het prachtige Noorwegen heeft maar één plan, elkaar vermoorden. Als dat vervolgens allemaal niet volgens plan gaat, duiken er ineens drie ontsnapte gevangenen op. Nu moeten Lars en Lisa zien te ontsnappen.

Wat een heerlijke, bloederige film met een goede dosis zwarte humor. De film duurde bijna twee uur, maar vloog voorbij. Lars en Lisa spelen geweldig, maar ook de drie gevangenen doen het prima. De bloederige scenes zagen er goed uit. Richting het einde werd het geweld allemaal wat over the top, vooral met Lars zijn opa. Maar goed, de geloofwaardigheid van zulke films is vaak ver te zoeken en dat moet je ook niet verwachten.

3,5 sterren.