• 8.480.077 stemmen

Geregisseerd door: Adam Randall

Met onder meer: Helen Hunt, Jon Tenney en Judah Lewis

Releasedatum: 1 juni 2020

Plot I See You

"Evil Hides In Plain Sight"

De mysterieuze verdwijning van een twaalfjarige jongen valt samen met een serie onverklaarbare, sinistere gebeurtenissen in het huis van Greg Harper, één van de agenten die de verdwijning onderzoekt. De relatie met echtgenote Jackie staat al behoorlijk onder spanning doordat Jackie recent een verhouding had met een jeugdliefde, temeer daar zoon Connor zijn woede over de buitenechtelijke relatie van zijn moeder niet onder stoelen of banken steekt.

imageimageimageimageimageimageimageimage

Justin Whitter

avatar van Patjée

Patjée

MosquitoSmasher schreef:

Ik zit wel met een paar dingetjes..

De man voordat de jongeman hem doodschoot zegt "toen ik nog jong was....." what about that? We komen er niet echt achter waarom hij de jongens kidnapte, had het ook echt niet van die dude verwacht.

De agent vraagt aan de jongen of hij misschien een bezorgde burger is, maar was wanneer de jongen in het licht stapt (en de agent hem ziet) snapt hij het: dit is de jongen die hij vroeger ontvoerde (en waarschijnlijk misbruikte). Hij beseft dat deze jongen hem niet zal sparen, maar probeert z’n leven nog te redden door te willen vertellen wat hij in het verleden wel niet heeft meegemaakt wat hem tot deze acties had aangezet (ik kan me zo voorstellen dat hij vroeger misschien zelf ook misbruikt is). Het mag echter niet baten want de jongen schiet hem resoluut neer. Overigens: dat je het niet van iemand verwacht (ik vraag me trouwens af waarom niet? Voldoet het niet aan je stereotype van een pervert?) wil natuurlijk niet zeggen dat iemand het niet doet.

Overigens vond ik dat het plot ook nog wat andere dingen goed verklaart, zoals dat de jongen precies dit huis heeft uitgekozen (dat was natuurlijk met voorbedachte rade om zijn vroegere misbruiker te pesten en gek te maken) en dat hij letterlijk over hem heen staat te pissen.

avatar van Rubie2208

Rubie2208

Wel een fijne film. Uiteindelijk verrast door de twist die de film gaf , maar al met al kom het mij niet enorm overmeesteren qua film . Ik had op een wat meer horror achtige film verwacht , dat uiteindelijk wel spannend was , maar niet enorm hoogstaand vond ik persoonlijk. De plot twist maakte de film verder wel intressant. Fijn filmpje voor een zondag avond en ik heb mij zeker vermaakt ! ( ook al had ik anders verwacht )

Had werkelijk geen idee waar dit over zou gaan, maar was een lekker naar filmpje.

avatar van wimaroca

wimaroca

Altijd word er in zon films slecht geacteerd,en wat is er aan de hand met het gezicht van Helene Hunt?

avatar van Basto

Basto

Wat een botox hoofd heeft Hunt gekregen. Is echt geen enkele emotie meer uit te knijpen?

Verder weinig bijzonders

avatar van Warning

Warning

Boeiend blijvende film, met een unieke twist. Had overigens horror verwacht. En wat is er met het hoofd van Helen gebeurd, het ziet er niet uit zeg!

avatar van P.devreede@hotmail.com

[email protected]

Onderhoudende film. Vond het wel spannend . Het enige echte horror was het hoofd van Helen Hunt. WTF is daarmee gebeurd?

avatar van ForrestHanks

ForrestHanks

Goeie film. Leuk verhaal.

Het hoofd van Helen Hunt maakt dat deze film een sinister tintje krijgt. Wtf is er met haar gebeurd? Ik zou me doodschrikken als ik haar in een donker steegje tegenkom.

avatar van hatebreeder

hatebreeder

Vrij goede film met een aantal onverwachtse momenten. Acteerwerk over het algemeen ook meer dan prima.

avatar van DragQueen

DragQueen

Redelijke thriller. Over het geheel gezien ontstijgt het nergens de middelmaat, al is de twist op zich aardig bedacht. Ik had overigens meer op een horror-insteek gehoopt. En ja, het duurde bij mij ook even voor ik Helen Hunt wist te identificeren. 3 Sterren.

avatar van Astrid Pluijmaekers

Astrid Pluijmaekers

Ik herkende Helen Hurt niet meer zo'n prachtige actrice en nu helemaal verpest door plastic chirurg

avatar van K. V.

K. V.

Ik was wel geïntrigeerd door deze film. Wist niet welke richting het verhaal ging uitgaan, maar het was toch de moeite om gezien te hebben. Cast deed het goed en verder zag het er goed uit. Prima film.

avatar van Bbaars

Bbaars

Wat een rete goeie film. Eindelijk weer eens een thriller

avatar van david bohm

david bohm

Best een aardige film met een onverwachte twist. Zeker in de eerste helft ligt het tempo behoorlijk laag, maar wel steeds sfeervol en kundig in beeld gebracht.

De score is ook wel fijn met continu onheilspellende geluiden.