Run (2020)

Thriller

geregisseerd door Aneesh Chaganty
met Sarah Paulson, Kiera Allen en Pat Healy

Diane Sherman is een vrouw die haar gehandicapte dochter Chloe zelfstandig heeft opgevoed. Echter heeft ze ervoor gezorgd dat haar dochter in totaal isolement is opgevoed en daarbij volledig afgesloten was van de buitenwereld. Vervolgens komt Chloe tot de ontdekking dat haar moeder een duister geheim voor haar verborgen heeft.

• Vanaf 24 december in de bioscoop

avatar van Spartaan1986
Van de regisseur van Searching, dus ik heb zeker hoge verwachtingen van zijn 2e film
Volgens IMDB komt ie hier wel in de bioscoop alleen is nog niet bekend wanneer exact.

avatar van Valak
Dat is goed nieuws! Searching vond ik echt heel sterk.
De poster alleen al; zo uniek! Zie je tegenwoordig echt nooit meer.

Doet denken aan de jaren '70 en '80 thrillers en horrors.

avatar van joeychim_
Vanaf 28 mei 2020 in de bioscoop (Splendid Film)

joeychim_ schreef:
Vanaf 28 mei 2020 in de bioscoop (Splendid Film)

Nieuwe releasedatum: 24 december