Poison Ivy II (1996)

Alternatieve titels: Poison Ivy II: Lily | Poison Ivy 2

Drama / Thriller

geregisseerd door Anne Goursaud
met Alyssa Milano, Johnathon Schaech en Xander Berkeley

De jonge en sensuele studente Lily ontdekt het geheime dagboek van Ivy. In dit dagboek schreef Ivy haar diepste en donkerste gevoelens op. Lily wordt meegesleurd door haar erotische fantasieën. De mannen worden een gemakkelijke prooi van haar machtsspelletjes. Tot op een dag een slippertje met haar getrouwde leraar helemaal uit de hand loopt. Lily beseft dat de limiet werd bereikt maar kan ze nog terug naar het veilige leventje van vroeger?

Oeh oeh...Alyssa

Inderdaad

Ze lijdt wel onder geelzucht zo te zien.

avatar van BlueJudaskiss
Erotische thriller noemen ze dat...twee keer zonder bh, goh goh.

avatar van donnie darko
Ik vond dit nog allemaal meevallen. Was wel fijn filmpje.

avatar van niethie
Ik ook, heb de eerste (jammer genoeg) nooit gezien maar deze vond ik nog wel aardig, het verhaaltje stelt niet veel voor maar de aanwezigheid van de bloedmooie milano en nog wat aardige scenes zorgen ervoor dat het nog wel te doen is allemaal.

2,5 sterren

avatar van matthijs_013
Nouja, zo slecht was het niet. Na herziening begrijp ik 'm wat beter, maar de film faalde door de slechte uitdieping van Berkeley's personage. Maarja, ik denk ook niet dat het de bedoeling was van de maker om een diepgaande film te maken . Alyssa Milano was wel zoals altijd leuk. Acteerwerk was overigens aardig. Verder is het niet echt de moeite waard, in tegenstelling tot het eerste deel.

avatar van misterwhite
Saai, niet intressant en slecht.

Poison Ivy 1 was al een flop voor mij maar ik dacht laten we maar eens een poging wagen met nummer 2 en die was nog erger. Ik verveelde mij dood met deze film.

avatar van pooper
troep.
helemaal niks te maken op deel 1 en ook niet eens het zelfde idee.

avatar van movie acteurs
Redelijk Drama.

Aardige scene's met Milano. Ook hier doet ze het best goed, maar ik heb haar natuurlijk wel wat beter gezien. De belichting zag er wel tof uit. Het verhaal is aardig maar had wel wat interessanter gemogen. 2,5.

avatar van yeyo
Ridicule thriller over een wel heel beïnvloedbaar grietje dat na het lezen van drie paragrafen uit een willekeurig dagboek volledig in de ban geraakt van lust, verleiding en bedrog. Een ware belediging voor de echte fans van het eerste deel.. who am I kidding, ik ben waarschijnlijk toch de enige