Buying the Cow (2002)

geregisseerd door Walt Becker
met Jerry O'Connell, Bridgette Wilson en Alyssa Milano

David heeft al vijf jaar een relatie met Sarah maar is eigenlijk bang om zich te binden. Als zij voor haar werk voor twee maanden naar New York gaat, vraagt ze David na te denken over trouwen. Om een beslissing te kunnen nemen stort hij zich in het uitgaansleven van Los Angeles en daar ontmoet hij een mysterieuze droomvrouw... Als zijn beste vriend, een verstokte vrijgezel, dan ook nog eens belt om te zeggen dat hij gaat trouwen is de paniek compleet.

Een leuke film met goede komische scenes. Wat niet zo geweldig is, dat een pedofiel uiteindelijke toch met het meisje gaat .....

Fijne komedie. Heb met sommige scene's goed kunnen lachen.

Echt een leuke film 3.5* + 1* voor Alyssa = 4.5*

Leuk, hersenloos(in de goede zin van het woord).
Alleen had de film iets te weinig inhoud en een te mager verhaallijn.
Acteurs hebben het wel redelijk gedaan.
2* Niet te veel van verwachten.

avatar van Pilcrepus
Hij begon vrij aardig, werd toen een beetje saai en langdradig, en het einde was dan wel weer grappig.
Niet te overdreven, ze bleven net op de grens. Toch weer het cliché verhaal over relaties en trouwen, maar toch wel vermakelijk.

3 sterren.

avatar van TheRisingSun
Heb alleen wat stukjes van deze film gezien, dus zal geen cijfer geven, maar het viel me wel op dat bij een shot de Twin Towers nog overeind stonden terwijl deze film uit 2002 is...? Beetje raar, maar zullen ze wel met opzet hebben gedaan ter nagedachtenis of iets dergelijks.

Waarschijnlijk is de film voor 2002 gemaakt...

avatar van TheRisingSun
Ja, dat zal het wel geweest zijn dan.

Een film wordt vaak een jaar vantevoren al opgenomen. Bij de kleine films zit er meestal minder tijd tussen filmen en release, maar een half jaar altijd.

avatar van matthijs_013
TheRisingSun schreef:

De film is officieel in 2000 gemaakt en in 2002 uitgebracht op DVD (Kijk maar naar Alyssa's haar in de film en op de cover)

avatar van nummervlinder
Morgen op vijftv!

avatar van nummervlinder
1.5* voor Alyssa Milano die er vééééél te weinig in kwam (en zeggen dat ze zogezegd een hoofdrolspeelster was!)

avatar van alec
nummervlinder schreef:

Mee eens. Snap ook niet zo goed waarom Milano hier zo prominent wordt vermeld. Het is Ryan Reynolds die hier duidelijk de show steelt
Verrukte comedy die draait om misverstanden en absurdische momenten.
(De bedscene met Reynolds en zijn 'vriendin', het afgaan van de exen volgens het zwarte boekje, serveerster met de klauw, het spiderman shirt.)
De acteurs doen het meer dan prima en zijn goed op elkaar ingespeeld. Gewoon lekker genieten van dit comedy spektakel: een aanrader!
Een *4.0

avatar van movie acteurs
Had soms zo zijn leuke momentjes. waaronder Reynolds die een soort "Macho man" na loopt te doen voor de spiegel etc. Geinig filmpje maar meer dus niet. Milano kwam er inderdaad niet veel in voor. Maar voor de rest was de film niet slecht. Krijgt een 2,5.

alec schreef:
Het is Ryan Reynolds die hier duidelijk de show steelt
Verrukte comedy die draait om misverstanden en absurdische momenten.
Een *4.0

Helemaal mee eens!