Casualties of Love: The Long Island Lolita Story (1993)

geregisseerd door John Herzfeld
met Alyssa Milano, Jack Scalia en Phyllis Lyons

Joey is gelukkig getrouwd en heeft twee kinderen op het moment dat hij de zestien jarige Amy ontmoet. Zij wordt zo verliefd op hem dat zij uit jaloezie zelfs zijn vrouw vermoordt. Als zij door de politie wordt opgepakt, zegt zij dat zij in opdracht van Joey heeft gehandeld.

avatar van matthijs_013
Beste Amy Fisher film tot nu toe. Acteerwerk is geweldig, de film had alleen wat meer publiciteit hoeven te hebben. **** 1/2

avatar van movie acteurs
Aardige film. Zeker geen hoogvlieger maar de film verveelt niet echt en het verhaaltje is volgens mij zelfs non-fictie ( ). Ook Milano zet weer een prima rol neer. Tot nu toe een 3,0.