menu

Film / Cast en crew / Paul Walker

zoeken in:
Opzicht wel een vette acteur;). Erg geschikt voor actiefilms

In running scared is hij inderdaad schitterend!

Ik heb nog niet veel films met Paul Walker gezien... vandaar dat ik dus geen goed oordeel kan vellen. In The Fast and the Furious en in Running Scared vond ik hem alvast goed.

Pastichio Rocker schreef:
Nee, geen acteerwonder. Speelt altijd een beetje dezelfde typetjes. Hij doet me altijd een beetje denken aan die andere houten plank: Keanu Reeves.

Ik vind Robert De Niro ook altijd dezelfde typetjes spelen, maar dat neemt niet weg dat ik hem een goede acteur vind..

Geen wonderacteur. Hij acteert inderdaad wel redelijk goed maar inderdaad met z'n zelfde typetjes. Ik stoor me er niet aan en er zijn nog heel wat acteurs die altijd het zelfde type acteren. Paul Walker vond ik het best in Joy Ride .

laundromat
Paul Walker overleden

Geen superacteur maar toch vreselijk!

Ik schrok wel ff toen ik het las... R.I.P. Vreselijk dit...

Verschrikkelijk R.I.P.

Hoewel hij kennelijk niet de bestuurder was van de auto was in dit geval sprake van "too fast" ...
Wat een gemis in de toekomst. Mijn favoriete films met hem: The Skulls, Noel en Eight Below.

stinissen (crew)
Een van mijn vrouw en van mezelf favoriete acteurs een mooie man met veel charisma ik vind dit echt erg...

606
stinissen schreef:
Een van mijn vrouw en van mezelf favoriete acteurs een mooie man met veel charisma ik vind dit echt erg...
Ik ook, echt heel diep triest.

Volgens mij een goede gast die genoot van het leven.
Prima in Running Scared. Erg triest.

Vreselijk nieuws, zo jong nog!
R.I.P Paul Walker!

Het was een mooie man en behoorde toch wel tot 1 van mijn favoriete acteurs en keek ook weer uit naar Fast & Furious 7, maar na dit nieuws wel met een dubbel gevoel..

Laatste interview, of één van de laatste. Op een gegeven moment zegt de interviewer the world is on fire... Dat klinkt nu heel bizar.

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=Y6okridFiBM

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Erg jammer dat dé ster van The Fast & The Furious reeks overleden is. Paul hoort in de Fast reeks en het is echt niet tof als hij dan niet meer te zien is.
Nogmaals erg jammer dit. Persoonlijk kon ik deze acteur wel erg waarderen en kwam op mij heel symphatiek over. R.I.P.

kappeuter (crew)
Documentaire over Paul Walker:

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=0eL_cLqaMX0

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

I Am Paul Walker (2018)

Gast
geplaatst: vandaag om 17:19 uur

geplaatst: vandaag om 17:19 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.