I Am Paul Walker (2018)

Documentaire / Biografie

geregisseerd door Adrian Buitenhuis
met Paul Walker, Tyrese Gibson en Rob Cohen

Documentaire die het leven en de nagedachtenis van acteur Paul Walker gedenkt. Zijn familie, vrienden en collega's vanuit de filmwereld halen herinneringen op en vertellen over hun pijn en gemis sinds de vroegtijdige dood van Walker in 2013. Hij liet onder meer ouders, broers en zussen, en een dochter na.

Adrian Buitenhuis maakte eerder ook al I Am Heath Ledger (2017)

avatar van Kondoro0614
Ben ik best benieuwd naar. Walker was altijd een hoog gewaardeerde acteur van mijn kant, en zijn dood kwam destijds best hard binnen.

avatar van John Milton
Ik heb Buitenhuis’ docu over Ledger net gezien, en die vond ik de moeite; maar het is moeilijk in te schatten in hoeverre dat zijn verdienste is. Met Walker heb ik bovendien aanzienlijk minder, hoe treurig zo’n vroegtijdig heengaan ook is.

Toch ben ik wel benieuwd. Hij maakt er nu een over Swayze, die trekt me eigenlijk meer.

avatar van Brabantze
Erg verdrietig