Fire in Paradise (2019)

Documentaire

geregisseerd door Zackary Canepari en Drea Cooper

In 2018 legde de dodelijkste bosbrand in Californië het stadje Paradise (bijna driehonderd kilometer ten noordoosten van San Francisco) volledig in de as. De Californische brandweer gaf deze brand de naam Camp Fire. Overlevenden vertellen in deze documentaire over de catastrofale brand, die weken aanhield in de Californische deelstaat Butte County in de Sacramento Valley.

avatar van 606
Heftig en beklemmend, dit lijkt me werkelijk zo eng om mee te maken.