Tammy and the T-Rex (1994)

Komedie / Sciencefiction

geregisseerd door Stewart Raffill
met Terry Kiser, Denise Richards en Paul Walker

Een waanzinnige geleerde haalt de hersenen uit het lichaam van een 18-jarige jongen en implanteert ze in een dinosaurus om deze tot leven te wekken. De dinosaurus neemt daarop wraak op de vijanden van de 18-jarige.

avatar van Pilcrepus
Die dinosaurus ziet er niet uit natuurlijk..

BlueSword
wat doet denise richards in zo een film?

Hetzelfde wat ze altijd doet waarschijnlijk.

BlueSword
zijn betere films.

avatar van Nephilim
lol ik wil deze zien

avatar van Shaky
Vreselijk. De dinosaurus lijkt nergens op, het verhaaltje slaat nergens op en het acteerwerk.. sja... je snapt het wel. Ik hoopte stiekem op een 'zo slecht dat het goed is' film, maar helaas. Dit is gewoon een Vreselijke film.

avatar van D-ark
Robot dinosaurus! Denise Richards! Paul Walker!

Wat wil je meer? Nou ja een fatsoenlijke b-film want dat is dit bepaald niet. Gezegend met een bizar plot waarin Walker sterft door een vloek van Richards's ex en waarna zijn hersenen in een kwaadwillende T-rex word gezet is de film vooral meer irritant dan leuk. Bizarre scenes, voorspelbare grappen en een hilarische bizarre eindscene(Walker's hersenen overleven en leven nu in een glaze punch bowl waar ze elektrische shocken krijgen na een striptease van Richards.. Voor de rest sleurt de film nogal ondanks zijn bizarre plot, hilarisch slechte acteer presentaties van heel de cast en de dunne armen van de vreselijke dino waarmee hij mensen belt op een telefoon.

Pulp, pulp, pulp. En niet het goede soort