The Death and Life of Bobby Z (2007)

Alternatieve titels: Let's Kill Bobby Z | Bobby Z

Verenigde Staten / Duitsland
Actie / Misdaad

geregisseerd door John Herzfeld
met Paul Walker, Laurence Fishburne en Jason Lewis

Tim Kearney is een ex-marinier die in de gevangenis is beland. Hij krijgt een deal aangeboden door DEA-agent Tad Gruzsa, waardoor hij vervroegd vrij kan komen. De deal houdt in dat Kearney zich moet voordoen als de zojuist overleden drugsdealer Bobby Z en in een gijzelaarsruil wordt betrokken met een grote crimineel. Het plannetje valt echter in het water en Kearney moet op de vlucht slaan met Z's 11-jarige zoontje.

leuke film.heb me prima vermaakt.al vaker gezien.maar hij blijft wel leuk.

Redelijke film waarin een gevangene een deal krijgt om zich voor te doen als een overleden drugsdealer. Een vrij standaard actie-film, die het zeker niet moet hebben van originaliteit. Maar het kijkt wel gemakkelijk weg. Een vlot tempo, aardige actie-scenes en een charismatische cast.

avatar van jippie2010
Nee nee, hier kom je niet mee weg.
Daarvoor is het allemaal te kinderachtig, simpel en ongeloofwaardig.
Aan de ene kant kijkt de film makkelijk weg, aan de andere kant voelde de film veel langer duren dan de 97 speelminuten.
Kan er niet veel van maken. *2.0

Niks bijzonders, gewoon een leuke film.