menu

Film / Cast en crew / Charlie Sheen

zoeken in:

Die vent is geniaal !

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

http://27.media.tumblr.com/tumblr_lhg4tlBHI31qaqvvdo1_500.gif

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Echt een baas boven baas

Klik
Tranen in m'n ogen van 't lachen

dominion
Die onderste snap ik niet

Je kent dat programma 'Ultimate Survival' niet? Op Discovery.

GuyB
De man uit dat Discovery programma urineert op een stel eeuwenoude gevonden skilatten om zo vlugger de berg af te gaan.

Hij is ook niet vies van een beetje urine tegen de dorst, het liefst uit een gevilde slang .

Skycrawler
Charlie Sheen is een held. That's how he rolls.

dominion
jeroentjuhhhhh schreef:
Je kent dat programma 'Ultimate Survival' niet? Op Discovery.

Ja die ken ik maar wat is de grap ?

De grap is dat die man zijn pis heeft gedronken en heeft besloten dat hij clean is.

dominion
Oja nu snap ik hem .
Best grappig inderdaad.

http://www.charliesheen.com/images/image001.jpg

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

another Steno-graphic moment with @wendypriest The grammar p... on Twitpic
He is still winning

Ik ben diep ontroerd door deze potentiële top 40 hit. Klinkt nog goed ook

https://www.youtube.com/watch?v=9QS0q3mGPGg

'I was banging seven-gram rocks. That's how I role. I have one gear: GO!'

dominion

dominion
Im on a drug called Charlie Sheen

https://www.youtube.com/watch?v=jpG83qBOxTI

http://208.116.9.205/10/content/26284/31.jpg

MoFeDu
LOL!

Goto

Sommige mensen horen gewoon een inzinking te krijgen.

Skycrawler
Dit is niet de echte Charlie Sheen maar een nepprofiel.

Dit is de echte: http://twitter.com/charliesheen

FOK.nl / Nieuws / Charlie Sheen getrakteerd op boe-geroep / FOK!frontpage - frontpage.fok.nl

Ga maar gewoon weer in Two and a half men spelen. Beste voor iedereen.

Inderdaad, Sheen's Korner is ook geflopt.

Op een boze opmerking uit de zaal reageerde hij met de woorden: "Ik heb jullie geld toch al."

Skycrawler
Na één show al roepen dat iets is geflopt is wel wat snel.

Dan zou het wat snel zijn ja, maar Sheen's Korner heeft al meerdere episodes gehad en is nu gekapt, dus.

Meneer Bungel
Voor de fans, nu te koop:

Charlie Sheen winning...

GuyB
Al een week in mijn garderobe

Gekocht in een t-shirt winkel in Hollywood, hangt lekker tussen t-shirts als the Godfather, Scarface, zie je plots WINNING, met die droge kop van hem

Winning is langzamerhand wel de grootste loserterm van dit moment geworden.

Na #tigerblood..

Overigens schijnt zijn Torpedo-tour volledig 'geredt' te zijn door komiek / roaster Jeffrey Ross, die oorspronkelijk maar een gastoptreden zou hebben tijdens één van zijn shows.

GuyB
Ik vraag me af wat voor mensen een ticket kopen voor zijn tour, de enige motivatie kan zijn dat ze hem in het echt zien. Maar snap niet hoe een mens enige verwachtingen kan hebben van zijn tour, alsof hij ooit standup-comedian was of zanger ofzo?

Two and a Half Men werd geschreven door de genie Chuck Lorre, Sheen hoefde enkel maar uit te voeren. De kunst om iets uit te vinden is denk ik niet geheel aan hem besteed. Tijdens die tour gaat het enkel om wat Winning! roepen, T-shirtjes uitdelen en bekenden op het podium laten meedoen.

Winning is trouwens een zalige term die heerlijk misbruikt wordt, laatst was ik in Caeser's Palace en begon één man Winning! te roepen in het zwembad, direct ongeveer 20 anderen die meededen. Heeft buiten zijn job en kinderen zeker niet aan populariteit ingeboet... Die t-shirt moest ik gewoon hebben, vind het een leuke uitspraak en voor later is dit een soort herinnering aan de hype die nu heerst in Amerika.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:34 uur

geplaatst: vandaag om 07:34 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.