Scary Movie 5 (2013)

Alternatieve titel: Scary MoVie

1,53

geregisseerd door Malcolm D. Lee
met Ashley Tisdale, Erica Ash en Lindsay Lohan

Pierre is een verwaande, afstandelijke, heerszuchtige en oversekste Franse regisseur van een dansgezelschap van een grote productie. Jody (Ashley Tisdale), een jonge moeder van twee kinderen en haar Afro-Amerikaanse vriendin Kendra (Erica Ash) strijden beiden om de hoofdrol. Jody en Kendra zetten alles op alles om de hoofdrol in de grote dansvoorstelling te bemachtigen. In de schaduw van deze twee dames slaan de stoppen van Heather Daltry (Molly Shannon), al jaren de topdanseres van het dansgezelschap, helemaal door wanneer ze door het management aan de kant wordt geschoven.

365 BERICHTEN 29 MENINGEN
avatar van Jacket
geplaatst: 19 juli 2015, 21:46 uur [permalink]
Ik had alle delen gezien en was benieuwd naar de 5de. Ik had de ratings al gezien en was voorbereid, maar zo slecht?? Nee, dat had ik niet verwacht.... Toch knap dat een comedy film je niet één keer aan het lachen krijgt. Zelfs de bloopers op het einde niet.

geplaatst: 21 juli 2015, 14:50 uur [permalink]
Niet serieus nemen en dan is deze film wel leuk.

avatar van Mr-Mcmovie
geplaatst: 15 oktober 2015, 06:55 uur [permalink]
Kan niet op tegen de ook slechte maar wel vermakelijke andere scary Movies. Alleen hier evil dead dat belachelijk werd gemaakt Von ik het beste 1,5

geplaatst: 11 mei 2016, 19:14 uur [permalink]
Het gebeurt niet veel, maar ik vond dat er in deze film wel enkele geslaagde grappen zaten.
Maar ben nog steeds geen fan van het genre.

avatar van BobbyShmurda
geplaatst: 19 januari, 13:43 uur [permalink]
Ergens in het midden stuk gegaan omdat ik echt verbijsterd was met het feit dat de filmmakers dachten dat de desbetreffende scene grappig zou zijn.