Scary Movie 5 (2013)

Alternatieve titel: Scary MoVie

geregisseerd door Malcolm D. Lee
met Ashley Tisdale, Erica Ash en Lindsay Lohan

Pierre is een verwaande, afstandelijke, heerszuchtige en oversekste Franse regisseur van een dansgezelschap van een grote productie. Jody (Ashley Tisdale), een jonge moeder van twee kinderen en haar Afro-Amerikaanse vriendin Kendra (Erica Ash) strijden beiden om de hoofdrol. Jody en Kendra zetten alles op alles om de hoofdrol in de grote dansvoorstelling te bemachtigen. In de schaduw van deze twee dames slaan de stoppen van Heather Daltry (Molly Shannon), al jaren de topdanseres van het dansgezelschap, helemaal door wanneer ze door het management aan de kant wordt geschoven.

In Film > Nieuws > Scary Movie 5 (2013):

Mensen het is abnormaal

Volgens IMDB is het al bekent gemaakt dat er een Scary Movie 5 gaat komen

Als dit echt zo is moeten ze maar met iets echts goeds op de proppen komen wat de laatste SM was bagger slecht

Scary Movie 5

avatar van moviefreak#1
Stond al in het nieuwe projecten topic.

vind ik niet erg

lowhusky
ik ook niet. na dat deel moeten ze dan kappen. 5 delen zijn genoeg

Ach, wanneer een reeks al uit vier delen bestaat, dan kan een 5de of meerdere delen al geen kwaad meer. Zeker niet bij de Scary Movie reeks. Het is blijkbaar een succesformule, men blijft het kijken.

Mij hoor je dus niet klagen. Het zijn geen topfilms maar af en toe wil ik gewoon een (te) flauwe komedie zien. Kom maar op met dit 5de deel.

Ik ga toch wel naar de bios, en zoniet naar de winkel. Scary Movie verdient wel geld aan mij. En ik blijf kijken naar een volgend deel, hoe slecht de vorige ook was. Het is gewoon grappig, en al is de "structuur" van de film niet zo geniaal meer, grappig is het zeker wel.

avatar van moviefreak#1
Dit soort films moeten er ook zijn. Ik kan er meestal wel om lachen dus van mij mogen ze komen (zolang er maar geen Date Movie 2 komt )

film_kaza
E zijn zat mensen die de scary movie films leuk vinden. Ik kan er geen genoeg van krijgen dus van mij mogen ze er mee doorgaan tot ik 100 ben.

Ik denk dat je tegen die tijd wel een ander soort gevoel voor humor hebt ontwikkeld

"Kijk fons, een sprinkhaan"
"Hahahahahahahahahaahahhahahah"

Maar ze mogen wat mij betreft idd oneindig door gaan, zolang het niet té veel Leslie-humor is.

avatar van cokken
**Offtopic**

De dvd-Release van Scary Movie 4 valt mij ook een beetje tegen.
Er staat op Bol en Amazon dat het geluid 5.1 is, jammer de rest van de SM films waren allemaal DTS en dat gaf toch meer een kick.
Nou maakt het verder niks uit, de film is en blijft leuk, maar ik dacht, ik zet het hier maar even neer, misschien dat meerdere mensen dit een beetje jammer vinden.

avatar van BlueJudaskiss
Het zou echt heel erg tof zijn van Anna als ze hier niet aan mee zou werken...niet omdat ik Anna niet leuk vind - in tegenstelling - ik vind haar juist leuker in kleine rolletjes in geniale films als Lost in Translation.

avatar van Spartaan1986
Ze zit er wel weer in net als Regina Hall

film_kaza schreef:

Als jij 100 bent dan is Anna Faris allang dood ... Zij word ook ouder..

En zonder Brenda en Cindy is de film niet meer zoals die was

Spartaan1986 schreef:
Ze zit er wel weer in net als Regina Hall

Beter lezen er staat gerucht (rumored is nog niet zeker)

Denk niet dat Anna Farris of Regina Hall niet terugkomen in deel 5. Maar ik vind het belangrijker waar deel 5 in hemelsnaam over gaat, als we hem volgend jaar (?) kunnen verwachten.

avatar van Spartaan1986
stan schreef:

Als jij 100 bent dan is Anna Faris allang dood ... Zij word ook ouder..

En zonder Brenda en Cindy is de film niet meer zoals die was

Beter lezen er staat gerucht (rumored is nog niet zeker)

hehe rustig een beetje hé gozertje.
Zonder Anna Faris en Regina Hall kan je net zo goed kappen met Scary Movie dus dat rumored slaat nergens op.

avatar van stan
Er is nog niks officieel.. En ja het kon wel iets minder ja

Maar het is ook nog niet 100% zeker dat er een Scary Movie 5 komt.. IMDB is de enige die het vermeld en IMDB is niet altijd zeker..

Maarja nu ik dit bericht lees

Ook nog steeds niet officiëels de schrijver roept het wel heel leuk maar ziet dat als een kans om zijn mening te uiten in plaats van feiten op tafel te leggen. Een beetje doelloos artikel in mijn ogen.

avatar van matthijs_013
Spartaan1986 schreef:

hehe rustig een beetje hé gozertje.

waar slaat deze opmerking op. Er staat dat er geroddeld wordt dat ze weer mee zullen spelen. Waarom reageer je zo fel ?

nou als het weer zo´n vies deel is hoeft ie er voor nie te komemn hoor maar ja 5 delen en dan kappe en aan iets nieuws beginnen en dan bedoel ik geen scary movie 6

Zolang er mensen blijven komen zal er ook wel een "6" achter SM komen te staan.

Die eerste twee posters (vooral die eerste) zijn erg leuk. Maar ik vraag me af hoe ze Anna Faris in die positie hebben weten te krijgen...

Jessu123
voormij mogen ze tot hoe ze het uithouden

kArIzMa_TuRk
lowhusky schreef:
ik ook niet. na dat deel moeten ze dan kappen. 5 delen zijn genoeg
dat gaan ze niet, ze gaan door naar het 10e deel denk ik..

avatar van matthijs_013
Anna Faris begint een steeds grotere ster worden. Na een tijdje zal ze er wel mee kappen. Dan zullen ze ook met de reeks stoppen (zonder Cindy is het niks)

Brechje
alstublieft geen deel 5 zeg!

avatar van Sam_Bracke
jawel, wel een deel 5!!

Een deel 5 mag nog best wel hoor . Maar nog eerst deel 4 zien .

avatar van diedier
Er Komt wel een deel 5.
Wie de 4de Scary movie dvd heeft gekocht en naar de extra's heeft gekeken weet dat er een 5de deel komt.
David Zucker 'de regiseur' en Crag Mazin de 'schrijver' hebben dus bevestigt dat er een 5de deel komt.
Het zal waarschijnlijk gaan over the omen en Lady in the water en nog een paar delen.Maar ze zijn nu al bezig aan het script voor het 5de deel.En de film zal waarschijnlijk in de zomer van 2008 uitkomen. dus nog Even wachten

avatar van Moviestar1979
Wat mij betreft waren deel 3 en 4 al overbodig.
Als je de humor kunt waarderen, dan begrijp ik dat je staat te springen voor deel 5.
Echter heb ik het wel zo'n beetje gehad met de " Scary Movie-humor ".
Ga trouwens a.u.b. deel 3, 4 en 5 van " Scary Movie " niet vergelijken met de " Naked Gun-films " of " Airplane " wat door de gebroeders Zucker en Abrahams zijn geregisseerd.