Scary Movie 5 (2013)

Alternatieve titel: Scary MoVie

geregisseerd door Malcolm D. Lee
met Ashley Tisdale, Erica Ash en Lindsay Lohan

Pierre is een verwaande, afstandelijke, heerszuchtige en oversekste Franse regisseur van een dansgezelschap van een grote productie. Jody (Ashley Tisdale), een jonge moeder van twee kinderen en haar Afro-Amerikaanse vriendin Kendra (Erica Ash) strijden beiden om de hoofdrol. Jody en Kendra zetten alles op alles om de hoofdrol in de grote dansvoorstelling te bemachtigen. In de schaduw van deze twee dames slaan de stoppen van Heather Daltry (Molly Shannon), al jaren de topdanseres van het dansgezelschap, helemaal door wanneer ze door het management aan de kant wordt geschoven.

avatar van j0zman
Niet alweer een deel...De laatste was al zo enorm flauw aan het worden.

avatar van mikoz
j0zman schreef:
Niet alweer een deel...De laatste was al zo enorm flauw aan het worden.

Inderdaad. Erg slecht. Na deel 3 was het grapje toch wel over.

Jessu123
in scary movie 5 zou waarschijnlijk verschillende scené's uit the omen komen (bron: wikipedia)

duffman
Is toch niet erg dat er een 5de komt als het je niet intereseert kijk er gewoon niet naar en als je het wel leuk vind heb je geluk.

um kijk eens naar de scary movie 4 poster en kijk dan boven :the last and the best chapter of the trilogie

um niet goed tenzij het van een andere maker komt

avatar van P8rb
bij deel 3 was het al goed..

mensen deel 5 komt wel dat wat en dat wat belg vcbs zij is een grap het betekent het laatste deel dus deel vier van de trilogie dus van de drie delen snap je
maar ik heb het bewijs dat deel 5 bestaat hier is de poster

mooie poster anders dan de rest van de posters ik hoop alleen wel dat dit deel beter wordt dan deel 4 deel 3 vond ik de beste

die poster is trouwens een fake, gemaakt door een persoon die verschillende posters van films maakt.

ach hij is wel mooi gelukt respect voor de mensen die dat kunnen

avatar van catdog
Ik kijk er zeker naar uit.
Ik kan er geen genoeg van krijgen van die humor.
Niet als serieuze film gaan kijken mensen maar puur voor de lol !!

En het is al gezegd: zonder Brenda en Cindy geen scary movie !!

veron35
Van mij mogen ze door gaan tot deel 200!

scary movie is gewoon te leuk en de grappen en geintjes die erin voorkomen zijn eindeloos goed....

avatar van sangha
zolang het maar geen date/epic movie niveau wordt, mogen ze van mij nog wel doorgaan

avatar van catdog
Eigenlijk is het wel knap dat ze van verschillende films met verschillende verhaallijnen één geheel weten te maken.

Ben altijd weer benieuwd hoe ze de films gecombineerd hebben.

Kan niet wachten na het vorige deel gezien te hebben .

Agjah afentoe een beetje "dooie" humor maakt de film beetje maar dan ook echt een beetje leuk

avatar van Yvo1983
Toppie!!

avatar van -jack_sparrow-
jaah schreef:
maar ik heb het bewijs dat deel 5 bestaat hier is de poster

dat is een fan made poster
met red eye en scary movie door elkaar gehaald.

veron35 schreef:
Van mij mogen ze door gaan tot deel 200!
Da's wel heel veel .

avatar van diedier
Beste mensen nu is het Oficeel!!

De Premiere van De 5de film zal plaats vinden op 31 Oktober 2008 In Los Angeles,California

En er ook iemand nieuw bijgekomen bij de Cast en dan is Donna Harrison Ze zat ooit eens in een afl van Dr phil.

En meer nieuws is er nog niet maar dat volgt nog

avatar van tukkerstein
Ik vond de eerste drie delen erg flauw, waarbij enkel het eerste deel nog wel ging. Deel 4 vond ik juist stukken beter, leuke grappen en wat satire op standaard films.

avatar van diedier
Weer Wat nieuws Over Scary Movie 5 !!

Er is een Nieuw Personage Bijgekomen en dat is niemand minder dan Hulk Hogan, Er is nog niet bekend welke rol hij gaat spelen in de film maar ik denk zijn eigen .

avatar van Judge_Fudge
ik denk echt dat het een reuzeflop word. Ik kan alleen maar toestemme. Naa del drie was het grapje voorbij.

Yes!
Nog een deel !!
& het leukste is dat marolan wayens en shawn wayens meedoen.
Dus veel humor!
En ook nog hulk hogan !
Volgens mij word dit de beste scary movie ..

kaydegreef
Heb de échte poster van SCARY MOVIE 5 gevonden:

Haha, nee dat is ook een neppe

Word zeker een toppertje !!

avatar van skysouthpark
nou, ik ben benieuwd...

Ach in elk scary movie deel zit er tog wel verschillende grappige momente in.

Niet elke film hoeft een topfilm te zijn , zolang je er maar mee kunt lachen is het goed ^^