9/11 (2017)

Alternatieve titel: Nine Eleven

Actie / Drama

geregisseerd door Martin Guigui
met Charlie Sheen, Whoopi Goldberg en Gina Gershon

De Verenigde Staten, 11 september 2001. Een groep van vijf personen raakt in een lift opgesloten wanneer de noordelijke World Trade Center-toren door een vliegtuig getroffen wordt. Samen trachten ze, zonder de hoop op te geven, te ontsnappen voordat het ondenkbare gebeurt.

Ik hou wel van dit soort films.

avatar van Ajax&Litmanen1
De Verenigde Staten, 11 september 1999.

Wat, hebben ze 2 jaar voor de bekende aanslagen de torens ook al laten crashen? Wel vrij onopvallend dan

avatar van Pecore
Ik voel een nieuwe complottheorie aankomen.

Wat een cast ook, hahah.

avatar van Kondoro0614
Inderdaad een verschrikkelijke trailer, dat word 90 minuten naar Charlie Sheen kijken die vast een lift zit, ik had het niet beter mogen wensen!

avatar van Killerkip
Oef, die scoort wel heel beroerd, op IMDB ook maar 4/10. Ik sla m maar over

avatar van wimaroca
tis toch geen 90% van de film kijken naar een paar m2 ruimte?ik sla 'm ook over

Sry mensen; ik heb deze film niet uitgekeken. Ik heb al films gezien van ene die heel de film lang in een kist ligt maar dat kon mij nog boeien net zoals phone booth, heel de tijd aan een telefooncel vond ik leuke film. Maar deze bbrr, neen, het pakte mij helemaal niet en het was ook saai.
Mss dat ik hem nog eens opzet terwijl ik aan het gamen ben maar nu verder kijken, ppfff.

Tijdverspilling, is maar mijn mening.
Sla deze over.

Ik heb echter wel geen probleem met Charlie Sheen als acteur: de man is een goede acteur die in veel goeie films heeft meegespeeld, maar ook hem kan deze film niet redden.

Totaal niet eens met de berichten hier boven de film was voor mijn erg spannend en zeer onderhoudend ik ben zo wie zo al gek op films in afgesloten ruimtes verder ook een prima cast naast Charlie Sheen, Whoopi Goldberg en Gina Gershon ook nog rollen van Luis Guzmán, Jacqueline Bisset en Bruce Davison een hele dikke zeven dus 3.5*