Foodfight! (2012)

Animatie / Actie

geregisseerd door Lawrence Kasanoff
met de stemmen van Charlie Sheen, Hilary Duff en Haylie Duff

Na sluitingstijd gebeurt er nog van alles in de supermarkt. Sterker nog: de afbeeldingen op de voedselverpakkingen komen tot leven en ze vormen met z'n allen een geheel eigen stad, waar de mensen niets van afweten.. Deze reclame-personages die tot leven zijn gekomen beleven vervolgens allerhande avonturen.

avatar van stan
Oke na al mijn gepruts is het toch niet mijn plot , volgens mij dachten hun ook "goh dat iritantte jong moet is ophouden met het toevoegen van die film"

maarja hij staat er tog op

Lijkt stevig op een amateurfilm.

avatar van stan
De orginele site kan je nou ook niet egt professioneel noemen

Art
En dit project heeft een budget van $65,000,000

avatar van stan
Ja ik vroeg dat me ook al af.... We zien het resultaat wel

Volgens Yahoo waren ze al in 2000 bezig met de film

avatar van stan
Ik ben benieuwd hoe de stemmen van Hil en Haylie in verwerkt worden, want ik kan me nu nog niet voorstellen om hun stemmen te horen bij een animatie figuur

avatar van stan
De vrouw op het plaatje is Lady X de stem van haar wordt gedaan door Eva Longoria

avatar van Regan_Robbie24
weet je Stan, je hebt gelijk over die filmsite, ik ben weg van Hilary en Haylie Duff films, al doen ze alleen maar stemmen, maar ik weet niet of ik deze ga kijken.
wanneer komt ie hier in de bioscoop?

het enige wat bekend is van amerika en dat is 17 november

2006 dan he

avatar van Hilarious
Waarom duurt het zo lang tegen dat deze film uit is? En waarom besteden ze daar zoveel geld aan? Moet wel speciaal zijn...

BlueSword
stan schreef:

dan ga ik naar de film om haar stem te horen.
haha nee, weet echt niet wat dit moet voorstellen, en stad van eten?

De film heeft vertraging en komt waarschijnlijk lente 2007

avatar van Hilarious
stan schreef:

Kijk dan al eerst eens 'In Search of Santa' http://www.moviemeter.nl/film/34122/info/.
Daar zijn hun stemmen ook in te horen.

film_kaza
klinkt als toy story.
dat deze film tot catagorie actie behoord snap ik nu niet. en foodfight snap ik ook niet.
ik zou de film wel willen zien, als de trailer het leuker maakt.

Moviestar
Oninteressant verhaal, (zo te zien) "slechte" animatie, verkeerde cast en vooral de verkeerde filmstudio (lions gate). Wat kan er nog meer mis gaan?

Hilary Duff doet een stem, dus de film word vast geweldig!

Nou, miss. Duff kan leuk zingen, maar praten is echt een hell om aan te horen. Haar stem is echt zo'n walgelijk Amerikaans tienermeisjes stem. Dit gezegd te hebben zonder alle amerikaanse tienermeisjes te hebben beledigd.

avatar van streeter
Zou me niks verbazen als dit direct-to-video gaat.

TimD
Mij ook niet. Wat klinkt dit duf.

avatar van Chr.s
Dit ziet er echt waardeloos uit.

avatar van Esteban
De animatie ziet er verschrikkelijk uit!

avatar van stan
De officiele site is vernieuwd..

Animatie ziet er (naar mijn mening) wel aardig uit

hmzz die site ziet er idd niet professioneel uit. Als je kijkt naar die van poseidon enzo..

avatar van kimberlyVD
rare film lijkt me...

avatar van DonOswaldo
Als ik de berichten hier zo lees heeft de film er nogal een tijdje over gedaan om uit te komen, aan de film zelf kan ik dat helaas niet zien.

Een supermarkt die na sluitingstijd tot leven komt en waar opeens een stad is, ik vond het maar vaag allemaal. De animatie is lelijk, de personages irritant en de humor slap en simpel. Wist me aandacht totaal niet vast te houden. De stemmen van de Duff's maken een (erg) klein beetje goed.

avatar van TheLionKingFan
Wat krijg je als je de CGI van een aardappel pakt, het volpropt met product placement en er dan een kinderverhaaltje om verzint? Food Fight!

Food Fight begon zo'n 10 jaar geleden als een idee. Het klonk prachtig, een animatiefilm met Charlie Sheen en Hilary Duff in de hoofdrol.

De animatie is, zoals ik al zei: tergend slecht. Ik weet het, je hebt slechte animatie gezien in je leven. Maar dit? Oh boy. Als je 2-jarige zusje je wiskundeboek onderkliedert heb je nog betere CGI dan dit. Pfieuw.

En dan de karakters. Dexter Dogtective (snap je? het is een hond, en een detective!) is weer het typische macho-karakter. En Sunshine is weer de ''Kijk, ik ben een meid en ik ben stoer'' figuur.

Het verhaal klinkt best grappig: Toy Story a la supermarkt. Wat gebeurt er als de supermarkt dichtgaat? Was allemaal vrij leuk weergegeven maar nadat Sunshine plots verdween (ja, ze werd zomaar het verhaal uitgeschreven om aan het eind weer terug te komen) wordt het allemaal nog slechter.

De speelduur van 90 minuten is veel te lang. Laat dit absoluut niet aan je kinderen zien, want het is anderhalf uur niks meer dan een grote reclamestunt.

Dan heb je nog een of ander subplotje waar een pinguin dood gaat, weer wordt gered en er wordt nog even verteld dat Dexter Joods is. Einde!

avatar van PEN15
Die cgi moet inderdaad te slecht zijn geweest, anders hadden ze die filmhoes niet opnieuw laten tekenen.