menu

Film / Cast en crew / Charlie Sheen

zoeken in:
Vooral alles daarop gooien, kan je lekker alles zeggen wat je wilt want "ik meen het toch helemaal niet zo" .

Ik zeg voor de rest niets bijzonders over die kloteziekte (en vooral niet door mijn persoonlijke ervaringen ermee). Bemiddelen tussen de Noord- en zuid-Koreanen lijkt me een makkelijkere opgave dan jou te overtuigen van de bedoeling achter dat statement was (wat ik daarna zelfs nog uitleg) maar soit.

Laten we maar ophouden. Domheid laat zich soms moeilijk uitleggen.

Eens.

Cassandra Estevez, dochter van Charlie Sheen zal binnenkort een uitgebreid interview geven aan E! online om papa Sheen bij te staan na al de kritiek op Charlie Sheen. Naar eigen zegge zal ze de records straight zetten na al de foute berichtgevingen rond haar oudeheer.

En hoeveel vangt Cassandra er voor, om haar pappie zijn naam te zuiveren?

melvddonk
Haha. Of hij nou een drugsverslaving heeft en foute dingen gedaan heeft of niet, ik mag hem gewoon niet. Heeft niets te maken met al die dingen die hij uitspookt. Ik mag bijvoorbeeld Jim Carrey ook niet, omdat hij zichzelf zo leuk vind. Sheen heeft dat ook en dat stoort me. Of hij verder aan de drugs is of niet, daar kan ik mezelf niet erg druk om maken.

Er bestaan ook dochters die dat uit liefde voor hun vader doen hoor .

melvddonk
Beetje nutteloos om te discussiëren over waarom die dochter dat doet. Ik denk niet dat je daar achter zal komen, of ze moet het erbij vermelden in haar interview. Maar zelfs dan is het nog maar de vraag of ze oprecht is.

Het lijkt me eerder het geval dat je er van uit gaat bij een dochter, vooral die zich altijd onthouden heeft van dit wereldje, dat haar normen nobel zijn of er moet anders aangetoond kunnen worden. We hebben het wel over zijn dochter, zijn vlees en bloed. Om dan gelijk van het slechtste uit te gaan. Bij de meeste families staan de verhoudingen niet scheef en draait het alleen om liefde. Lijkt me nou niet zo gek.

melvddonk
Is ook niet gek. Ik ga er ook vanuit dat ze het uit liefde doet, maar je zal dat nooit zeker weten. Wat Eline zegt is ook goed mogelijk.

Tuurlijk, maar er gelijk vanuit gaan dat ze het voor het geld doet heeft wel enige fundering nodig. Vooral omdat het juist over Cassandra gaat. Als iemand nooit heeft willen profiteren van de roem en rijkdom van pa is zij het wel.

melvddonk
Eens. Ik ben overigens wel benieuwd naar dat interview.

Zolang je maar niet naar Charlie Sheen zelf hoeft te kijken .

melvddonk
Precies. Als mijn vriend aan het zappen is en hij ziet dat Two and a Half Men op tv is, dan gaat hij het echt altijd kijken. Verschrikkelijk. Ik pak dan snel mijn laptop erbij of ga op een andere kamer televisie kijken.

Vaak ook echte mannenhumor (lees vrouwonvriendelijke humor )

melvddonk
Het gaat mij nog niet eens zozeer om de humor. Ik ken best wat vrouwonvriendelijke humor hebben. Komt denk ik ook omdat ik alleen jongens als vrienden heb en vrijwel nooit met meiden om ga. Het gaat mij voornamelijk om Sheen zelf. Ik vind hem als verschijning (en nog niet eens zozeer qua uiterlijk) echt verschrikkelijk.

Nee, dan gaat het niets worden. Ik vind zijn hoofd echt geweldig droog. Het is oo keen echte hate it or love it kerel, dat zeker. Maar met een hekel aan Sheen is de serie je niet echt aan te raden nee .

Naomi Watts schreef:
Naar eigen zegge zal ze de records straight zetten na al de foute berichtgevingen rond haar oudeheer.
Want zij is natuurlijk de objectiviteit zelve.

Ok, you got me .

Skycrawler
Elineloves schreef:
Tuig van de laagste richel.

Voor deze opmerking is maar één gepaste reactie mogelijk.

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

http://i52.tinypic.com/1z4lq93.jpg

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Als je je druk gaat lopen maken over het gedrag van één of andere verlopen filmster dan moet je eens bij jezelf ten rade gaan wat je prioriteiten zijn in het leven. Just my 2 cents.

kos
Mja, Charlie stond als jochie natuurlijk ook al op de uberstonede set van Apocalypse Now bij zijn papa, dus wat betreft opvoeding heeft ie weinig meegekregen .

speranza

GuyB

en nog een keer

Door zo'n acties heeft ie mijn respect natuurlijk.

Skycrawler
Epic Winning.

Een geweldig acteur heb ik hem nooit gevonden, maar begin 'm steeds leuker te vinden. Wat een figuur . Dat interview met "seven gram rocks, that's how I roll" was hilarisch!

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

http://25.media.tumblr.com/tumblr_lhz2wqFRAO1qa0s61o1_500.jpg

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:42 uur

geplaatst: vandaag om 12:42 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.