Scooby-Doo and the Witch's Ghost (1999)

Animatie / Mystery

geregisseerd door Jim Stenstrum
met de stemmen van Scott Innes, Frank Welker en Mary Kay Bergman

Scooby en zijn vrienden maken kennis met de horrorschrijver Ben Ravencroft, die hen uitnodigt bij hem te komen eten. In het huis van Ravencroft ontdekt de Mystery Gang een aantal vreemde dingen, en het hek gaat helemaal van de dam als de geest van Sarah Ravencroft, een van Ben's voorouders, op Halloweenavond het dorp onveilig maakt.

The Last
Vond de oude serie vele malen beter. De makers dachten blijkbaar dat je met betere animatie een leuke en spannende film krijgt van Scooby-Doo, niet dus.. vond het geen zak aan.

het was inderdaad niet zo goed als de series uit de jaren 70 maar toch best grappig zoals in veel van de nieuwere films is het dit keer een (deels) echt monster

avatar van Richard_Voorhees
Misschien niet zo classic als voorganger "Zombie Island", maar nog steeds erg entertaining voor de liefhebbers van de welbekende hond en zijn gang. Grappig dat ze ook deze keer een "echt kwaad" moeten bevechten in plaats van de traditionele "crimineel in pak".
Maar de echte fans kunnen niet bedroefd zijn, want ook die (klassieke) onderdelen komen voor in deze Scooby-Doo film.
Voor de liefhebbers van de klassieke tekenfilmserie(s) is dit gewoon erg tof om te bekijken.