Scooby-Doo! Pirates Ahoy! (2006)

Animatie / Komedie

geregisseerd door Chuck Sheetz
met de stemmen van Frank Welker, Casey Kasem en Mindy Cohn

Scooby Doo en zijn bende maken een enge cruise naar een van de meest mysterieuze plekken ter wereld: de legendarische Bermuda Driehoek. De bende komt spoken en griezels tegen op elke hoek, van buitenaardse wezens tot angstaanjagende geestpiraten die graag cruiseschepen laten zinken met kanonskogels en garant staan voor heel wat maritieme waaghalzerij. Het gaat van kwaad tot erger als de geestpiraten Fred's ouders ontvoeren en Fred's moeder veranderen in een piraat. Als Scooby Doo, Shaggy en de bende dit maritieme mysterie niet kunnen oplossen, moeten zij misschien de plank op en worden ze de volgende slachtoffers van de Driehoek.

avatar van movie acteurs
Dit was in ieder geval wel wat beter dan deze: Scooby-Doo and the Monster of Mexico (2003)

Dit was best een grappig en vermakelijke Animatie film. Personages waaronder de piraten en de ouders van Fred waren best grappig. Verhaaltje is leuk en is prima uitgebreid met soms wat leutige stukjes. 3,0.

avatar van Richard_Voorhees
Een van de beste Scooby Doo films als je het mij vraagt. Het thema piraten beviel me wel en de ouders van Fred vormen een leuke toevoeging bij de reeds bekende personages. Daarnaast weten Shaggy en Scooby hier ook weer erg te vermaken met hun foute acties.