Tom and Jerry: Shiver Me Whiskers (2006)

Animatie / Komedie

geregisseerd door Scott Jeralds
met de stemmen van Kathy Najimy, Charles Nelson Reilly en Kevin Michael Richardson

Tom is een arme scheepsjongen en vaart met de grootste en slechtste piraat op zee, de beruchte Kapitein Red. Tom denkt dat het zijn geluksdag is, wanneer hij een geheimzinnige fles vindt die een schatkaart bevat. Toms droom is het vinden van de schat.

Vrij goeie film. Dit is mijn favoriete cartoon. Alleen klopt er iets niet bij de info die is gegeven. Er staat dat tom een fles vindt en die fles bevat een schatkaart en jerry die de bewaker van die kaart is. Maar als je de film ziet komt jerry er al van in het begin in. Jerry zit niet in die fles als bewaker van die kaart jerry wil gewoon zelf die kaart hebben.Het is gewoon maar even ter correctie

avatar van balosa
plot klopt inderdaad niet helemaal, ze willen allebei de schat hebben, best een vermakelijke film verder 3*

avatar van JohnWilliams
Grappig getekent en leuk voor de hele familie, blijft altijd leuk die kat en die muis.

avatar van jumpstylemovie
nooit gezien als enige

avatar van tommykonijn
Snel doen als je Tom And Jerry Fan bent want hij is echt weer super hilarisch om te zien en de animatie is weer eens geweldig om te zien dus kortom : Ik ben hier super tevreden mee.

Vandernagel
Vooralsnog de beste T & J film die ik heb gezien. Twijfel echter tussen een dikke 3,0 of een erg krappe 3,5...

3,0 sterren

Dick2008
Dit is de derde en waarschijnlijk ook laatste film die ik van dit beroemde duo heb gezien. De andere twee waren The Movie en The Magic Ring.

Een pluspunt is dat Tom en Jerry het praten weer verleerd zijn. Ook zijn ze best goed getekend. De hond Spike gaat ook nog. De grappen zijn herkenbaar grappig en als vanouds.

Het vervelende vind ik de bijrollen. Erg mooi getekend zijn ze niet en verdringen Tom en Jerry. Je gaat zo'n film afkijken om te zien hoe het nou afloopt. Maar echt leuk vond ik hem niet. Ik vond het ook een heel drukke film en door het hoge tempo soms moeilijk te volgen. Ik kan echter goed begrijpen dat de nieuwe generatie Tom and Jerry fans hem juist wel leuk vindt.

Niet de beste Tom and Jerry. De serie was toch beter. Er zitten natuurlijk goede grappige stukken in. Tom and Jerry is altijd leuk om te zien.

avatar van TheLionKingFan
skipy05 schreef:
Tom and Jerry is altijd leuk om te zien.

Dat neem je terug naar Tom and Jerry: The Movie