Tom and Jerry Meet Sherlock Holmes (2010)

Animatie / Familie

geregisseerd door Spike Brandt en Jeff Siergey
met de stemmen van Jeff Bergman, Malcolm McDowell en Michael York

Juwelendiefstallen door heel Londen stellen Scotland Yard voor een raadsel en de beeldschone zangeres Red wordt ten onrechte als de dader gezien. Alleen de beroemde Sherlock Holmes kan de echte dief in de kraag vatten met de hulp van zijn assistent Dr. Watson en natuurlijk Tom en Jerry. Maar naast het zoeken naar aanwijzingen en het oplossen van deze zaak is het zeker zo belangrijk om de vrede bewaren tussen deze rauwe rivalen als ze in naam der wet rennen, springen, vliegen, duiken, vallen, opstaan en weer doorgaan langs straten, stegen en daken.

avatar van TheLionKingFan
Deze lijkt me mooi (praten ze hierin?)

Mooie animatiefilm.
Dit is van de drie de beste die ik heb gezien. (De andere waren The Magic Ring en The Movie)
Een 3,5*

Dick2008
En praten T&J hierin? Ik zie op IMBd dus wel stemmen bij de andere personages maar niet bij T&J.

Nee,gelukkig niet.

avatar van HASCH
Leuke animatie film, zeker als je vroeger als kind plezier had aan de korte Tom and Jerry tekenfilms.

avatar van RickZ
Wat simpele tekenfilm (geen animatie dus), matig leuk en echt voor de kinderen (verwacht geen detective of zo).

leuke korte kinderfilm (niet alleen voor kinderen uiteraard) heb echt wel genoten.
50 minuten is lang genoeg, had ook niet veel langer moet duren!

avatar van Pieter Montana
Best wel geinig filmpje met een charmante tekenstijl.3*

avatar van Mac Hammer Fan
Leuk dat Droopy er ook in meedoet.