Tom and Jerry Blast Off to Mars! (2005)

Alternatieve titel: Tom en Jerry: Missie naar Mars

Animatie / Komedie

geregisseerd door Bill Kopp
met de stemmen van Jeff Bennett, Jess Harnell en Rob Paulsen

Tijdens een van hun traditionele achtervolgingen belanden Tom en Jerry per ongeluk in een ruimteschip op weg naar Mars. Ze ontmoeten een aantal Marsbewoners die met behulp van hun robot Invincitron op het punt staan om de Aarde aan te vallen. Tom en Jerry moeten noodgedwongen samenwerken om de aliens te verslaan.

avatar van jumpstylemovie
dacht dat dit ook altijd aflevering was..
kan me niet zo goed herrineren , dus niet gestemd.

avatar van tommykonijn
Ik vind deze niet echt de beste van Tom And Jerry en dat komt omdat deze minder Leuk was dan de andere maar dat wil nog niet zeggen dat ik hem slecht vindt want het is nog altijd Leuk om te zien.

avatar van INSTITUT777
geinige film, heb hem laatst weer bekeken en goed bevallen

Net gekeken erg leuk! Alleen jammer dat er niet de ''echte'' geluiden bij zitten.
Maar dat mag de pret niet drukken, heb weer genoten!

4* Dat is deze zeker waard!

avatar van Phantasm
Niet echt goed, maar ook niet echt slecht, altijd leuk om een keertje te bekijken.

Dick2008
Vind je het gek dat die kinderen door de supermarkt lopen te rennen. Als je zulke films met regelmaat gaat bekijken weet je niet beter dan het zo hoort.

De film haalt het totaal niet bij die oude cartoons. Eerst krijgen we een en al achtervolging te zien waarvan de reden onduidelijk is. Vaak is dat bij die oude films dus wel het geval. Meestal is Jerry maar soms ook Tom de aanleiding, waardoor onenigheid ontstaan en dan begint pas het smijtwerk. De bulldog komt ook nog even aan de orde, en bij de eerste keer, is dat het enige gedeelte wat nog aardig overeenkomt met de cartoons.
Zodra ze op Mars zijn beland, wordt het nog verschrikkelijker. Hoewel Tom en Jerry goed zijn getekend, snap ik niet helemaal waarom ze blijven doorboorduren op het succes van vroeger. En als je dat toch wilt doen, moet je het goed doen, maar niet op deze manier. Het zal wel weer een excuus zijn om geld in het laatje te krijgen en misschien leuk voor de jongere generatie. Maar het is gewoon knap waardeloos. 1.0

avatar van Kondoro0614
Tom and Jerry Blast Off to Mars!

Ik vind dat deze film mij achteraf toch is tegengevallen. Ik was vroeger en ben nu trouwens nog steeds groot fan van dit stel. Tom en Jerry hebben mij vele jaren veel plezier gebracht en ik lag altijd in een deuk door deze twee dwazen. Heerlijk! Tekenfilms waar gewoon alles in kan gebeuren, dat vind ik echt lachen. Toch was het concept van Tom and Jerry Blast Off to Mars! niet echt mijn ding en het verhaal vond ik toch aan de magere kant. Ik had het veel leuker verwacht en het is me dus best wel tegen gevallen. Dit houd niet in dat ik geen fan meer ben van de twee want, dat blijf ik voor altijd!