Scooby-Doo! and the Gourmet Ghost (2018)

Animatie / Komedie

geregisseerd door Doug Murphy
met de stemmen van Frank Welker, Matthew Lillard en Grey Griffin

Scooby-Doo en zijn vrienden gaan naar het Rocky Harbour Culinary Resort om Freds oom, de wereldberoemde chef-kok Bobby Flay, te bezoeken. Al snel komt Mystery Inc. er achter dat dit ultramoderne kookresort niet alleen om biefstuk en aardappelen draait. Er blijkt een legende te bestaan over de Rode Geest en de onopgeloste verdwijning van Bobby Flay's voorouder die ook chef was. Wanneer de mysterieuze Rode Geest op rampzalige wijze terugkeert om iedereen in de herberg te achtervolgen, werkt de bende samen met Bobby en zijn culinaire vriend Giada De Laurentiis om het mysterie op te lossen.