• 10.571 nieuwsartikelen

Met onder meer: Anders Matthesen, Emma Sehested Høeg en Alfred Bjerre Larsen

Gesproken taal: Deens

Releasedatum: 25 juni 2020

Plot Ternet Ninja

Aske is een jongen uit groep 7 die thuis veel problemen heeft. Hij is verliefd op Jessica, een meisje uit groep 8. Aske krijgt van zijn oom Stewart een geruite pop voor zijn verjaardag. Hij komt erachter dat de pop leeft en hem kan helpen met het oplossen van zijn problemen. Na een tijdje ontdekt Aske dat de pop bezeten is.

avatar van Grunn-in-en-verkoop

Grunn-in-en-verkoop

Zeer leuke en onderhoudende Animatie film, die niet alleen door kinderen leuk gevonden kan worden, is de moeite waard om te kijken.

kappeuter (crew films)

Vanaf 25 juni in de bioscoop (Just Film Distribution)

avatar van moviefreak 13

moviefreak 13

Erg leuke film maar nogal raar dat dit als kinderfilm aanschouwd wordt. Zit je daar in een zaal met allerlei kinderen te kijken naar een kind dat dood geslagen wordt, een pop die vol zit met drugs, Alex die in de auto zit met een drugsdealer enzovoort. Als fan van Terkel i Knibe was het ook leuk om meerdere bekende personages voorbij te zien komen. Ook moest ik regelmatig lachen om de platte en ietwat zwarte humor. Kortom een aanrader voor fans van tekenfilms voor volwassenen en van het werk van Matthesen maar de hardcore animatie fans blijven visueel wat teleurgesteld.

kappeuter (crew films)

Nu te zien op Prime Video

EDIT: Helaas wel alleen beschikbaar met Nederlandse dub...

avatar van korenbloem02

korenbloem02

Erg leuke en originele film. De decors deden me vaak denken aan nederland (de woonwijken, op zet vanparken en fietspaden).

erg leuke film

avatar van AllesAlGezien

AllesAlGezien

Verrassend vermakelijk film waarover we een aantal keren konden lachen.

Doel publiek van deze film is mij een volstrekt raadsel gezien de scènes echt zijn niet geschikt voor kinderen. Andere scènes zijn weer niet echt voor volwassenen.

Maar dat veranderd niets aan dat het een amusante film is.