Ternet Ninja (2018)

Denemarken
Animatie / Avontuur

geregisseerd door Thorbjørn Christoffersen en Anders Matthesen
met de stemmen van Anders Matthesen, Emma Sehested Høeg en Alfred Bjerre Larsen

Aske is een jongen uit groep 7 die thuis veel problemen heeft. Hij is verliefd op Jessica, een meisje uit groep 8. Aske krijgt van zijn oom Stewart een geruite pop voor zijn verjaardag. Hij komt erachter dat de pop leeft en hem kan helpen met het oplossen van zijn problemen. Na een tijdje ontdekt Aske dat de pop bezeten is.

• Vanaf 25 juni in de bioscoop
  • vanaf 21 augustus te koop op dvd

avatar van Grunn-in-en-verkoop
Zeer leuke en onderhoudende Animatie film, die niet alleen door kinderen leuk gevonden kan worden, is de moeite waard om te kijken.