Scooby-Doo! and the Monster of Mexico (2003)

Animatie / Mystery

geregisseerd door Scott Jeralds
met de stemmen van Frank Welker, Casey Kasem en Heather North

Scooby en de leden van Mystery Inc maken een reisje naar een klein dorpje in Mexico om de e-mail-vriend van Freddy op te zoeken. Helaas wordt het dorpje geterroriseerd door een monster dat alleen kan worden bedwongen door de zogenaamde Vloek van Chupacapra ongedaan te maken.

avatar van movie acteurs
Duidelijk de minste van de Scooby-Doo animatie films. Mexicaanse Figuren waren irritant en mak. Soms lag ik zelfs te kreunen en te gapen. Het verhaaltje leek me leuk maar komt magertjes over en was voor mij eigenlijk amper leuk. 1,5.

avatar van Richard_Voorhees
Ik kan mezelf qua mening bij mijn voorganger aansluiten.
Mede door de weinige geslaagde humor en de irriterende personages komt deze Scooby film wat minder goed uit de verf. Om nog maar te zwijgen over de muziekkeuze, want die is werkelijk abominabel. De film word niet geholpen wanneer er weer zo'n irritant riedeltje ingezet word, maar goed...