Big Top Scooby-Doo! (2012)

Animatie

geregisseerd door Ben Jones
met de stemmen van Frank Welker, Mindy Cohn en Grey DeLisle

Wanneer Scooby en de Scooby bende het gehuil van een weerwolf horen tijdens een circusvoorstelling besluiten ze op onderzoek te gaan. Ze vermommen zich als circusartiesten om dit voorval te onderzoeken maar realiseren zich al snel dat het aantal in weerwolven verhoogt. Maar wat nog erger is, is dat ze op het punt staan om zelf in deze beesten te veranderen!

avatar van Richard_Voorhees
Een fijn "ouderwets" Scooby-Doo verhaal die het recept van de originele serie(s) volgt.
In deze film zit veel fijne humor en een aantal leuke knipogen naar eerdere afleveringen en films.
Deze film bevat precies de essentie wat Scooby-Doo nou zo leuk maakt. Shaggy en Scooby spelen de hoofdrol, maar ze worden op een leuke manier bijgestaan door de rest van de gant.
Verder is het hele circusconcept er rondom wel leuk gedaan.
Dit is gewoon een leuke en vermakelijke film voor de liefhebbers van de Hanna-Barbera hond en zijn vrienden.