Scooby-Doo! Music of the Vampire (2011)

Animatie / Mystery

geregisseerd door David Block
met de stemmen van Jeff Bennett, Mindy Cohn en Jim Cummings

Daphne wordt een filmster in een vampierenfilm. De productie veranderd echter in een grote chaos wanneer er een echte vampier opduikt. Het team van Scooby-Doo zal wederom op onderzoek uit moeten gaan om er achter te komen wie hier achter zit.

avatar van Richard_Voorhees
Die liedjes tussendoor zijn misschien leuk voor het doelpubliek, maar ik vind het wat minder tof. Verder miste ik ook de dosis humor en kon het einde me niet zo bekoren. Ook het monster vond ik deze keer wat tegenvallen qua uiterlijk.
Een wat mindere Scooby-Doo film. Er zijn de laatste jaren al betere films met ze gemaakt.

avatar van PeterW
De plot hierboven is niet correct. Daphne wordt helemaal geen ster in welke film dan ook; er is helemaal geen sprake van een film.