menu

Film / Cast en crew / Chloë Sevigny

zoeken in:
Mag wel in mijn lijstje met favorieten...

Heb er eerder nooit zo bij stil gestaan maar deze dame duikt altijd wel in de meest uiteenlopende werkjes op. Zo zag ik haar al in de films van Larry Clark, Harmony Korine en Vincent Gallo langskomen. Kan moeilijk omschrijven wat ik er dan zo bijzonder aan vind maar het is altijd wel een charmante verschijning (beetje afwezig en dromerig) en ze overtuigt vaak prima in films zonder dat ze er echt veel voor uit de kast lijkt te hoeven trekken. Vooral haar rol in Boys Don't Cry vond ik erg goed.

Wat jullie?

Ze valt mij nooit echt zo op. Vind Boys Don't Cry een geweldige film, maar om nou te zeggen dat zij er uit sprong voor me.. nee. Heb haar even gegoogled, en nog steeds kom ik niet verder dan: 'Oh'. Vind haar uitstraling ook niet zo mooi, misschien dat ze me daarom zo weinig doet.

Chloe S. is inderdaad een van de meest charmante actrices,

Ze heeft wel een dikke moedervlek op dur tiet

Mij doet ze ook niet zo veel. Vooral omdat ze de uitstraling van een billboard heeft. Uitstraling is wel belangrijk alsj e de looks niet echt mee hebt. Qua acteerwerk degelijk maar nooit meer dan modaal. Erg onprettig om naar te kijken.

Chloë Sevigny heeft wel de mooiste oogopslag die ik ken. Ze speelt in veel onafhankelijke films en heeft niet voor de grote films gekozen. Verrukkelijke actrice.

Wel een lekker wijf jah. Ken alleen weinig films waarin ze speelt. Kan alleen op American Psycho komen. Die andere films weet ik ff niet meer.

laundromat
Weinig van gezien, maar vindt haar fascinerend. Als actrice; in Big love sprong ze er uit. Leuk rolletje in Will&Grace. Boy's don't cry moet ik nog steeds zien. Stel het steeds uit. Maar ook als stijlicoon. Ze is/was model en zit geregegd front row bij grote modenamen.

Wikipedia: Sevigny is tot veel bereid wanneer zij ervan overtuigd is dat het een film ten goede komt. Zo is haar fellatio-scène in The Brown Bunny echt.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:29 uur

geplaatst: vandaag om 13:29 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.