Lizzie (2018)

Thriller

geregisseerd door Craig William Macneill
met Kristen Stewart, Chloë Sevigny en Kim Dickens

1892, Fall River in Massachusetts. Op een dag wordt Lizzie Borden geconfronteerd met het bloederige tafereel van haar ouders die vermoord zijn met een bijl. Lizzie wordt vrijgesproken van de moord op haar arrogante vader en stiefmoeder maar publiekelijk wordt ze wel veroordeeld. Bridget Sullivan, de inwonende dienstbode van de Bordens getuigt tijdens het proces echter dat ze thuis was op het moment dat de moorden zijn gepleegd.