• 8.607.498 stemmen

• Google Play Bekijk via Google Play
  • Claim tot 100 euro bonus bij Jacks.nl

• Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+

Plot Criminal

"The mission is in the memories."

In een laatste wanhopige poging om een duivels plan te stoppen worden de herinneringen, geheimen en vaardigheden van een overleden CIA-agent geïmplanteerd bij een onvoorspelbare en gevaarlijke gevangene die in de dodencel zit. Dit in de hoop dat hij alsnog een missie kan voltooien.

imageimageimageimageimageimageimageimage

Elsa Mueller

Pete Greensleeves

avatar van FilmManiac

FilmManiac

Weer zowat allemaal slechte reacties over deze film omdat Kevin Costner erin speelt. Ik moet eerlijk zeggen dat hij het in deze film best goed doet net zoals in Mr Brooks.

Ik vond dit wel weer een vermakelijke film die goed wegkijkt en geen moment verveeld. Alleen vond ik wel jammer dat Ryan Reynolds zo'n kleine rol had.

avatar van mcdaktari

mcdaktari

Aan de cast kan het niet liggen.

avatar van Sergio Leone

Sergio Leone

Middelmaat.

Geen slechte film, al kan Criminal ook niet echt hoge ogen gooien. Daarvoor is het uiteindelijk toch te veel gedoe om niets. Er lopen best veel personages rond, die dienen dan om de verzamelde sterrencast werk te geven, maar het stelt amper wat voor. Ik vind eigenlijk enkel Kevin Costner zijn rol nog wat schwung geven - misschien ook omdat die toch niet al te vaak in dit soort rollen te zien.

Verder een simpel verhaaltje, waar op momenten een scheut drama bij gekapt wordt. Dat haalt nodeloos het tempo uit de film, meermaals zelfs, terwijl dit volgens mij net baat had bij tempo, om gewoon een simpele en snelle actiefilm te zijn. Jammer.

avatar van Andreas1712

Andreas1712

Zoooo voorspelbaar! Het lijkt mij dat ik dit allemaal al gezien heb in een andere film. Er is wat mij betreft maar 1 acteur die geloofwaardig overkomt en dat is Tommy Lee Jones.