menu

Film / Cast en crew / Juliette Lewis

zoeken in:
Zeer onderschat actrice! Ze heeft iets aparts dat haar overduidelijk onderscheid van alle andere actrices, ze is een beetje gek en heeft tegelijkertijd iets dat haar erg aandoenlijk maakt, ik kan in ieder geval niet goed plaatsen wat het precies is. Lees vaak- commentaren van mensen die haar heel irritant vinden maar ik zie haar persoonlijk altijd graag in films. Vond vooral haar rollen in in films als Cape Fear, Kalifornia,
Natural Born Killers en What's Eating Gilbert Grape geweldig.

Wat jullie?

Strange Days! Juliette Lewis zingt PJ Harvey!

Fijne actrice inmiddels helemaal als zangeres aan de gang, is het niet? Ik zie haar zelden nog in films voorbij komen.

Het lijkt alsof ze altijd dezelfde rollen speelt. Als je haar in interviews ziet dan begrijp je meteen waarom. Het is net alsof ze steeds wordt 'getypecast' voor rollen van vrouwen die niet helemaal sporen. Ik vind haar altijd overkomen alsof ze onder invloed van het een of het ander is. Mij is ze te hysterisch, maar in sommige rollen past het wel.

Ik heb haar in Kalifornia gezien gister, verder heb ik nog nooit iets van haar gezien. In Kalifornia weet ze zeker te overtuigen!

Don Dijk
Mooie actrice. Jammer dat ze zingt, dat kan ze niet zo goed. Verder ook een lekker bekkie.

Pastichio Rocker
En haar vader is acteur Geoffrey Lewis.

Film Pegasus (moderator)
Een actrice die enkele boeiende rollen heeft gespeeld, maar op één of andere manier niet echt een neus heeft voor goeie filmrollen. Of de kansen niet (meer) krijgt. Want het aantal successen blijft beperkt. Als je ziet wat ze doet in Natural Born Killers wil je toch meer van haar zien. Maar Hollywood is hard en met haar 46 jaar is haar kans denkelijk al verkeken om nog een memorabele rol te spelen.

9 films van gezien, meestal speelt ze er een bijrol in. En toch denk ik dat ze meer kon dan we van haar gezien hebben.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:38 uur

geplaatst: vandaag om 20:38 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.