- Home
- Cast & crew
- Juliette Lewis
Delen
Juliette Lewis
Geboren: 21 juni 1973 (52) in Los Angeles, Californië, Verenigde Staten
Bekend van: From Dusk till Dawn, What's Eating Gilbert Grape en Natural Born Killers
IMDb profiel:
Juliette Lewis
Bekend van
Volledige filmografie (85)From Dusk till Dawn
als Kate Fuller
What's Eating Gilbert Grape
als Becky
Natural Born Killers
als Mallory Knox
Cape Fear
als Danielle Bowden
Due Date
als Heidi
Starsky & Hutch
als Kitty
Old School
als Heidi
Kalifornia
als Adele Corners
National Lampoon's Christmas Vacation
als Audrey Griswold
Nerve
Enough
als Ginny
The Way of the Gun
Strange Days
Ma
als Erica
Blueberry
als Maria Sullivan
Catch and Release
Too Young to Die?
als Amanda Sue Bradley
The 4th Floor
als Jane Emelin
Romeo Is Bleeding
Metropia
Yellowjackets
Hellion
The Other Sister
Mixed Nuts
Hysterical Blindness
Opus
Chasing Freedom
Kelly & Cal
That Night
Aurora Borealis
Open Road
The Thicket
Welcome to Chippendales
Secrets and Lies
Picture Claire
Dreamland
Gaudi Afternoon
Some Girl
Meet The Hollowheads
Room to Rent
My Louisiana Sky
Foreverland
By Design
Samengewerkt met
Reacties
niethie
-
- 7286 berichten
- 6438 stemmen
Zeer onderschat actrice! Ze heeft iets aparts dat haar overduidelijk onderscheid van alle andere actrices, ze is een beetje gek en heeft tegelijkertijd iets dat haar erg aandoenlijk maakt, ik kan in ieder geval niet goed plaatsen wat het precies is. Lees vaak- commentaren van mensen die haar heel irritant vinden maar ik zie haar persoonlijk altijd graag in films. Vond vooral haar rollen in in films als Cape Fear, Kalifornia,
Natural Born Killers en What's Eating Gilbert Grape geweldig.
Wat jullie?
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16349 stemmen
Strange Days! Juliette Lewis zingt PJ Harvey!
Fijne actrice inmiddels helemaal als zangeres aan de gang, is het niet? Ik zie haar zelden nog in films voorbij komen.
SelmaDuim
-
- 4907 berichten
- 732 stemmen
Het lijkt alsof ze altijd dezelfde rollen speelt. Als je haar in interviews ziet dan begrijp je meteen waarom. Het is net alsof ze steeds wordt 'getypecast' voor rollen van vrouwen die niet helemaal sporen. Ik vind haar altijd overkomen alsof ze onder invloed van het een of het ander is. Mij is ze te hysterisch, maar in sommige rollen past het wel.
missl
-
- 3859 berichten
- 5081 stemmen
Ik heb haar in Kalifornia gezien gister, verder heb ik nog nooit iets van haar gezien. In Kalifornia weet ze zeker te overtuigen!
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Mooie actrice. Jammer dat ze zingt, dat kan ze niet zo goed. Verder ook een lekker bekkie.
Pastichio Rocker
-
- 6344 berichten
- 0 stemmen
En haar vader is acteur Geoffrey Lewis.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31135 berichten
- 5447 stemmen
Een actrice die enkele boeiende rollen heeft gespeeld, maar op één of andere manier niet echt een neus heeft voor goeie filmrollen. Of de kansen niet (meer) krijgt. Want het aantal successen blijft beperkt. Als je ziet wat ze doet in Natural Born Killers wil je toch meer van haar zien. Maar Hollywood is hard en met haar 46 jaar is haar kans denkelijk al verkeken om nog een memorabele rol te spelen.
9 films van gezien, meestal speelt ze er een bijrol in. En toch denk ik dat ze meer kon dan we van haar gezien hebben.
badfans69
-
- 3211 berichten
- 4655 stemmen