Meet The Hollowheads (1989)

Alternatieve titel: Life on the Edge

Komedie / Sciencefiction

geregisseerd door Thomas R. Burman
met John Glover, Juliette Lewis en Nancy Mette

De Hollowheads zijn een vreemde, futuristische familie die leven in een wereld vol coole gadgets. Henry hoopt op een promotie bij de slijmfabriek waar hij werkt en besluit zijn baas bij hem thuis uit te nodigen voor een etentje en om zijn familie aan hem voor te stellen. De baas blijkt een perverse en asociale man te zijn. De man weet niet waar aan hij begonnen is als hij mevrouw Hollowhead probeert te versieren.

Simpel verhaaltje, rare maar mooie decors, mal acteerwerk met een jonge Juliette Lewis, voor
zorgeloos vermaak, vooral in het laatste half uur.