Ma (2019)

Thriller / Horror

geregisseerd door Tate Taylor
met Octavia Spencer, Luke Evans en Juliette Lewis

Een eenzame vrouw ontmoet een groep tieners. Als ze hoort dat de jongeren graag de bloemetjes willen buitenzetten, nodigt ze hen in haar huis uit. Tijdens het feesten gebeuren er echter eigenaardige zaken waardoor de vrienden de bedoelingen van de vrouw in vraag stellen.

• Vanaf donderdag 30 mei in de bioscoop

Vanaf 30 mei in de bioscoop (Universal)

avatar van Daan258
Vond de trailer maar niks.

avatar van dennismiddelhar
Top film met een onverwachte einde

avatar van jacobine_rodijk
dennismiddelhar schreef:
Top film met een onverwachte einde

Weet je zeker dat je op de juiste film stemt?

avatar van mcdaktari
Ik vind Octavia Spencer best wel goed acteren, daarvoor alleen al wil ik deze film graag zien.

avatar van clockwork72
Jaja dit lijkt me wel wat. Goeie trailer ook, klikte hem aan zonder iets van het verhaal te weten en dacht dat het een komedie was.

avatar van clockwork72
Lol, kan er wel om lachen