• 10.574 nieuwsartikelen

Met onder meer: Elisabeth Moss, Oliver Jackson-Cohen en Aldis Hodge

Gesproken taal: Engels

Releasedatum: 5 maart 2020

Plot The Invisible Man

"What You Can't See Can Hurt You"

Cecilia zit gevangen in een relatie met een gewelddadige en controlerende wetenschapper. Op een nacht ontvlucht ze haar vriend en weet ze zich, met behulp van haar zus en vriend, te verstoppen. Wanneer haar ex zich van het leven berooft denkt ze haar leven eindelijk te kunnen voortzetten. Tot haar verstand op de proef wordt gesteld wanneer zich een reeks bizarre gebeurtenissen voordoet en de levens van haar naasten in gevaar zijn.

Social Media

avatar van KingJ

KingJ

al met al vond ik hem echt wel goed

top acteren, sfeervol regie en een goed verhaal

soms wat traag en wat genre clichés maar ik stoorde me er niet aan

wat mij betreft echt een aanrader

avatar van schram101

schram101

• 2006 stemmen

Elisabeth Moss.. Wat een waanzinnig actrice is het toch. Toegegeven, ik ken dr vooral in de rol van gekwelde vrouw maar dat doet ze toch wel als de beste. Hopelijk krijgt ze er ooit een Oscar voor.

The Invisible Man heeft de spanningsboog retestrak staan in het eerste uur. Het mysterie ontrafelt zich langzaam en hoewel het van mij écht de horror kant op had mogen gaan kon ik hier ook goed mee leven, zeker met de twist. De diverse plotgaten in het verhaal zijn jammer in de tweede helft, ook omdat de echte spanning er dan wel vanaf is. Toch doet het aan de kijkervaring weinig af en is dit gewoon een erg fijne film geworden.

avatar van slam1975

slam1975

Zeer spannende thriller, zeker de tweede helft. Aanrader!

avatar van slam1975

slam1975

Nielojram schreef:
Gisteravond gezien, had wel wat vraagtekens bij wat scenes; huis is helemaal leeg, woont niemand meer, maar de hond nog wel? Ze werd ondervraagd door de man waar ze bij inwoonde? Snijdt haar pols open, en vervolgens op de vlucht, geen druppel bloedverlies?
Vermakelijk, maar wel wat gaten in het verhaal...
ja dat vond ik ook raar, dat ze niet bloedde, maar die vent had op tijd ingegrepen ofzo. Dat die hond er nog was, kan wel kloppen omdat hij er wel gewoon nog was, onzichtbaar;)

avatar van Deep Dreams

Deep Dreams

Vandaag nog maar eens bekeken op vtm2, ik denk dat dit de 4de keer was dat ik deze zag..... absolute parel van een film. Verhaal zit enorm goed in elkaar. Spanning ten top.... gore genoeg.... prachtig!