menu

Film / Cast en crew / Rob Schneider

zoeken in:
Je kent hem wel van The Hot Chick, The Animal, Deuce Bigalow of de vele bijrolletjes in de films van Adam Sandler. Ik vind Rob Schneider een matig acteur, The Animal : mwah .... net redelijk. Male Gigolo vond ik eerlijk gezegd niet geweldig, The Hot Chick vind ik nog het leukste (van wat ik tot nu toe van hem gezien heb) ik vind ook zijn bijrol in Home Alone 2 erg leuk. Kortom : ik vind hem absoluut niet geweldig maar soms kan ie wel grappig zijn. Wat vinden jullie ervan ?

The Last
Niet zoveel gezien van hem, maar soms is 'ie wel grappig. Gister nog Zohan... gezien waarin hij een bijrol had als Palestijn, veruit zijn grappigste (en beste) rol en hij kwam nog geloofwaardig over ook.

Ik heb een zwak voor Rob Schneider. Vond die TV serie altijd al leuk die door BNN jaren geleden werd uitgezonden, maar wat eigenlijk een zwakke remake van een Britse comedy was, maar voor mij maakte Schneider het toch weer geinig.

En later ook iedere keer naar zijn films in de bioscoop geweest. Bijna ieder jaar kwam er wel een, de laatste tijd echter hoor ik niet veel meer van hem.

Het is ook een relatie test.
Ik neem altijd een nieuwe vriendin mee naar een film van hem. Vind ze er niks aan (dan vind ik de film per minuut leuker worden), dan is de kans niet groot dat de relatie stand houd (ok, ik overdrijf nu wel, maar... er zit toch wel een kern van waarheid is, daar mij vriendinnen altijd meegesleept worden naar films, die ik wil zien). Dus wanneer ze het afschuwelijk vindt....

Maakt hij nog films? De laatste die ik ben gaan zien was D.B European vacation en dat is toch al wel weer een jaar of drie geleden.

thunderball schreef:
Het is ook een relatie test.
Ik neem altijd een nieuwe vriendin mee naar een film van hem.
Nou, als een nieuwe vriendin deze test kan doorstaan, kan je net zo goed meteen trouwen.

Pastichio Rocker
Ik vind het maar een irritant mannetje. Toch wel grappig dat Adam Sandler en hij zulke goede vrienden zijn dat ze steeds in elkaars films opduiken.

Hij wordt erg leuk geparodieerd in de South Park aflevering 'The biggest douche in the universe' (the biggest douche is John Edward en niet Schneider), seizoen 6.
Zijn 'vermogen' tot velerlei transformaties in zijn films wordt er even vlot doorgesleurd.

Hij heeft z'n momenten, maar over het algemeen maar een irritante knakker. Zal ook wel voornamelijk aan z'n kop liggen.

ik vind hem geweldig en hij is grappig,hij is toch wel een van mijn favoriete acteurs.

af en toe wel grappig. een middelmatige acteur..

Ik vind hem heel irritant, en probeer zijn kop zoveel mogelijk te ontwijken.

Vind hem eigenlijk best wel hilarisch, zeker in de Hot Chick.

Metalfist schreef:
Vind hem eigenlijk best wel hilarisch, zeker in de Hot Chick.

ja precies,daar hij was hij echt heel erg grappig in.

da derp dee derp da teetley derpee derpee dumb

Ik draag The Hot Chick een heeeeeeel warm hart toe. In een woord: Fan-tas-tisch.

Ik zie hem nog zitten: '' Too late dude, she's with me right now. She says that my peepee's way bigger than yours. And that's if I fold it in half. ''

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=Dd0RJ5gwXxk

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Spirou
Ik kan die kerel niet uitstaan.

Wat ik wel een leuke gimmick vind is dat hij vaak in Adam Sandler films opduikt, en vice versa.

Dick2008
Vervelende vent. Toch (voor mij) drie goede films, die alle drie in mijn top 25 staan. De 2 Deuce Bigalows en The Animal staat zelfs in mijn top 10.

( 24 films gezien).

Dick2008 schreef:
Vervelende vent. Toch (voor mij) drie goede films, die alle drie in mijn top 25 staan. De 2 Deuce Bigalows en The Animal staat zelfs in mijn top 10.

( 24 films gezien).

Daar klopt iets niet

Dick2008
De meeste zijn gewoon flauw en bijna allemaal sex getint. Matige komiek. https://www.icheckmovies.com/lists/rob+schneider+filmography/lammetje/
Als stemacteur is hij wel goed. Zitten ook een aantal animatiefilms in die ik heb gezien.

Ik ben ook geen fan van Rob Schneider maar in Big Stan (2007) kan ik hem wel waarderen.

Gast
geplaatst: vandaag om 00:09 uur

geplaatst: vandaag om 00:09 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.