Susan's Plan (1998)

Misdaad / Komedie

geregisseerd door John Landis
met Nastassja Kinski, Billy Zane en Rob Schneider

Susan wil haar ex-echtgenoot dood hebben. Eerst huurt haar huidige vriend twee domme huurmoordenaars in. Vervolgens huurt ze een ex-vriend in om naar het ziekenhuis te gaan (waar hij inmiddels ligt) om het karwei af te maken.

avatar van Jordy
Jordy (admin)
Had het niet verwacht toen ik 'm ging kijken, maar erg komische film. Het gaat allemaal nergens over, maar er wordt leuk gespeeld en de film barst van de komische momenten. 3 sterren.

Was wel redelijk ja.

avatar van moviefreak#1
Gebeurt niet vaak dat ik een 4 geef voor een komedie maar deze wel, ontzettend leuk !

avatar van U-96
Van begin tot eind wel een leuke zit... Maar voor mij is het geen film om nog eens te kijken...

***

avatar van dope
Leuke film! Vergelijkbaar met 2 days in the valley.

Heel leuk gemaakt. Sommige stukken zijn wat sloom maar veelal ligt het tempo hoog en zijn er veel komische momenten.
Dan Aykroyd speelt eindelijk weer eens een leuke rol en Flynn Boyle speelt ook een erg leuke rol.

avatar van Tun-89
Hele Leuke Film!
Echt super grappige stukjes, en zo als gewoonlijk is het met Rob Schneider altijd wel lachen.
Vermakelijke Film, aanrader.
*3*

na herziening stem verlaagd naar 2
wat een bagger film.
Hij gaat echt nergens over.

avatar van Legan
snakevega schreef:
na herziening stem verlaagd naar 2
wat een bagger film.
Hij gaat echt nergens over.
Waarschijnlijk vind ik het daarom wel leuk. Tegen mijn verwachtingen in was de film erg leuk. Een simpele doch leuke en absurde komedie met aanstekelijke humor. Enigszins voorspelbaar maar vol twists en bovengemiddeld geacteerd (voor dit soort films).

3.0 *

avatar van JerryL
Prima komedie. Verstand op nul en lachen.